Neustálý vývoj ze strany reklamních nástrojů přináší ovoce i pro nás - inzerenty. Jednotlivé nástroje doplňují další možnosti, jak cílit. My se podívame na dva nástroje - Sklik a Google…
Ahoj Jirko, jak se máš? Jsem po dovolené, takže odpočatě ☺ Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Vedoucí marketingu ve společnosti SolidVision. Proč jsi se rozhodl studovat…
Ahoj Leono, jak se máš?Momentálně dobře, protože nám končí úspěšná zimní sezóna v obchodě, i jarní etapa výstav a já budu mít konečně více času na své další aktivity.Jaká je nyní…
Sklik připravil akademii, která se jeví jako průvodce pro tento nástroj. Celou jsem ji ze zvědavosti prošel a přináším pár tipů a poznatků, které se mohou hodit. Každý, kdo je…
Velká část lidí, která se věnuje PPC reklamě ke své práci využívá nástroj Google Ads Editor. V názvu článku jsem ho dokonce označil za věrného přítele. Podíváme se…
Začínáte spravovat své první klienty a lámete si hlavu, jak vlastně správně začít? Co vše bude potřeba získat a nachystat ještě před zahájením prací na prvních PPC kampaní? Tak právě…
Praxe, praxe a ještě jednou praxe. To je to, na čem při studiu u našich studentů kurzu Manažer pro internetové projekty vždy trváme. Naše agentura PrimaFuture.cz spravuje digitální marketing desítkam…
Ahoj Martine, jak se máš? Ahoj, mám se dobře. Dělám, co mě baví a dává mi to smysl. To je pro mě v životě strašně důležité. Jaká je nyní tvá…
Ahoj Martine, jak se máš? Kromě toho, že bych potřeboval, aby den měl více hodin, se mám fajn. Jaká je nyní tvá profese a v jaké společnosti? Od května 2018…
Od konce listopadu máme možnost využívat videoreklamy i v reklamním nástroji Sklik. Podíváme se trochu blíže jak je nastavit, jaké jsou možnosti a prozradíme si i dobré tipy. Nastavení videoreklamy Stačí přidat…
Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu a na které konkrétní stránky. V tomto článku si uděláme stručný přehled nejčastěji využívaných nástrojů.…
Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který obklopuje celý obsah webu. Při rolování stránky dolů zůstává reklama i na bocích webu. Díky tomu jsou…
Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního marketingu v praxi. Pokud jste nečetli první díl, můžete ho najít pod odkazem Kurzy nejsou jen teorie,…
Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti nejen přednášenou problematiku slyšeli, ale také aby si ji kompletně vyzkoušeli v praxi. Naše školení se…
Pokud se věnujete online marketingu a vytváříte PPC reklamy ve vyhledávací síti v Skliku a AdWords, tak jsem pro vás sepsal prvních pět, z mnoha chyb, které reklamní specialisté ve svých účtech…
Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak a podle čeho se řadí výsledky ve vyhledávaní v Google a v Seznam.cz. Bohužel jsem se setkal s názory,…
Stále se pro vás snažíme vylepšovat náš firemní profil PrimaKurzy.cz na Facebooku a brzy již dosáhneme 5 000 fanoušků :-) I když je práce s profilem úžasná a každý rok Facebook…
Při nastavení kampaně zadáváme vždy denní rozpočet. Co ale s tím, pokud máme více kampaní a omezené finance? Využijeme sdílený rozpočet. Tato funkce se nachází jak v Skliku tak i AdWords. Proč…
Většina inzerentů v Skliku využívá u kampaní ve vyhledávací síti rozšíření o telefon. Toto rozšíření má výhodu, že se zobrazuje u inzerátů v mobilních telefonech a uživatel po kliknutí může rovnou zavolat. Proklik na…
Průměrná pozice je vhodnou metrikou ke kontrole toho, kde se ve výsledcích vyhledávání zobrazují vaše reklamy. Navíc také zjistíte, jak si vaše reklamy stojí oproti konkurenci. To vše díky…