Jedna z důležitých otázek, při kontrole našich online marketingových kampaní, je zda nepřicházíme o možné zobrazování reklam a tím potencionální prokliky? Zda není důvod, proč se naše reklamy nezobrazují tak často,…
Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A když, tak který nástroj používat, aby na tom neprodělali. Odpovědí je Google AdWords a Sklik.…
V předchozím článku o PPC reklamě, jsme si ukázali, jak správně strukturovat PPC reklamu pro weby, které jsou zaměřené na služby. A nyní jsou na řadě vaše e-shopy :-)…
Už jste si přečetli článek, jaké jsou chyby při cílení webů se službou v různých městech? Pokud ne, tak na něj nejdříve mrkněte, zabere to jen chviličku. V tomto…
Bolest zvaná propagace služeb na Skliku Už jste někdy zkoušeli vytvářet placenou reklamu na Skliku na webovku nabízející službu? Možná se vám v konečném výsledku nevyplácela a to mohlo být…
Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého kurzu on-line marketingu, dostávám dotaz, zda bych mohl shrnout v přehledu vše, co je potřeba…
Co je Seznam Reporter? Seznam.cz shromažďuje data o svých webových stránkách a následně z nich vytváří různé přehledy, které může využít každý, kdo chce pracovat s daty. Praktické využití pro oblast online…
Klíčová slova ve volné shodě - dobrý sluha, ale špatný pán? Podíváme se trochu blíže na klíčová slova ve volné shodě pro vyhledávací sítě Seznam.cz a Google. Zvláště dramatické…
Často potkávám mnoho manažerů a nebo majitelů firem, kterým spravuje online marketing malá a nebo velká agentura. Ve vší podstatě na tom nezáleží, zda má agentura dva nebo desítky specialistů…
V posledních několika dnech jsem zaznamenal novinku u PPC reklam ve vyhledávací síti Seznam.cz. A sice, u reklamních výsledků je slovíčko “reklama” v šedém obdélníčku a ne ve žlutém. Tuším, že se…
Odpověď je celkem jednoduchá - Ano, možné to je. Ovšem má taková kombinace vůbec smysl? Nejprve si připomeňme, jaké všechny druhy cílení můžeme v obsahové síti využít. V obou…
Z otázek studentů: Jak určit rozpočet kampaní při jejich založení? Jedná se o velmi častou otázku, na kterou bohužel není jednoznačná odpověď. Jsou ovšem dva hlavní faktory, které nám poslouží…
Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v AdWords existují tři typy shod klíčových slov - volná, frázová i přesná. AdWords umožňuje navíc použití klíčového slova v tzv.…
V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se zobrazují textové reklamy pro vyhledávací sítě. Prozkoumáme situaci v Sklik.cz a podrobněji se podíváme na Google AdWords.…
Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení kampaní. Účet je správně nastavený a měří všechna dostupná data (Měření konverzí, automatické značkování, propojení…
Jak už nadpis napovídá, v následujícím článku se budeme bavit o možnostech cílení v obsahové síti Skliku. Jde o jednu z problematik, se kterou pracuje každý online marketingový specialista. Ze všeho nejdřív si musíme…
Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu vám může dopomoci tzv. dynamická proměnná. Jedná se o použití dynamického výrazu {keyword:} kdy se místo…
Vytváříte PPC reklamu v obsahové síti Sklik? Rádi byste našli seznam všech webů a nebo alespoň většiny, které jsou do tohoto systému zapojeny? Bohužel možná ani po dlouhém hledání najdete…
Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba shod těchto slov má často za následek vyklikání kreditu, bez konverzí. Podívejme se tedy na…
Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze a Brně. Osnova kurzu PPC kampaně na Skliku a Google Ads - vyhledávací síť Nastavení kampaně -…