Praxe, praxe a ještě jednou praxe. To je to, na čem při studiu u našich studentů kurzu Manažer pro internetové projekty vždy trváme. Naše agentura PrimaFuture.czspravuje digitální marketing desítkam renomovaných klientů a díky tomu můžeme umožnit studentům si vyzkoušet praktická zadání z oblasti správy PPC reklam, SEO, sociálních sítí či webové analytiky.Tedy ke studentům přistupujeme vždy tak, jako kdyby byly na praxi v některé agentuře. Vytváříme tedy zadání mnoha praktických úkolů.
Jedno z prvních zadání bylo samostatné vytvoření PPC reklamy do vyhledávací sítě Seznam.cz pro klienta La-vin.cz. Tento e-shop patří k předním prodejcům alkoholických i nealkoholických produktů v České republice a vytvářet reklamu na takovýto velký projekt se studentům více než líbilo :-)
Protože nám šlo o co největší rozmanitost, zadání bylo na vytvoření propagace buď konkrétního produktu, nebo celé kategorie alkoholických nápojů.
PPC kampaně jsou z celého kurzu pouhý zlomek toho, co se studenti naučí. Na druhou stranu v placených reklamách jde o peníze, takže klademe důraz na vysokou kvalitu zpracování reklam.
Nyní se podívejme na zlomek toho, jak práce našich studentů dopadly :-)
První zadání bylo pro produkt Aperol Spritz. Během dne se reklama zobrazila na nejvyšší pozici ve vyhledávání.
Další produkt týkající se šumivého vína.
Také další produkt se během několika hodin dostal na přední pozice ve vyhledávání.
Pokud vás ukázka prací zaujala, tak mrkněte na náš kurz digitálního marketingu, který získal za dobu své existence již 300 recenzí.
Autor: Lukáš Pavelka