Co se od našeho kurzu Manažer pro internetové projekty velice často očekává? Je to praxe. A proto se snažíme vrchovatě uspokojit potřeby našich studentů. Všichni si vyzkouší množství…
Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…
Obsahová síť v Google nám přináší další možnosti, kterými lze oslovit nové uživatele, případně remarketingovat stávající zákazníky. V mnoha případech se “povede” v obsahové síti utratit více finančních prostředků, než…
Osobně považuji Business Manager jako jedinou efektivní možnost cílení reklamy na Instagramu. Reklamu můžete vytvářet přímo v Instagramu, ovšem možnosti jsou značně omezené. Jediné v čem vidím výhodu je to,…
Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který obklopuje celý obsah webu. Při rolování stránky dolů zůstává reklama i na bocích webu. Díky tomu jsou…