Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Zaměřeno na praxi! Vytvoření reklam v Google podle praktického zadání

Co se od našeho kurzu Manažer pro internetové projekty velice často očekává? Je to praxe. A proto se snažíme vrchovatě uspokojit potřeby našich studentů. Všichni si vyzkouší množství…

Zlepšujeme výkon remarketingových kampaní

Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…

Jak zlepšit výkonnost PPC reklam - obsahová síť

Obsahová síť v Google nám přináší další možnosti, kterými lze oslovit nové uživatele, případně remarketingovat stávající zákazníky. V mnoha případech se “povede” v obsahové síti utratit více finančních prostředků, než…

Jak na reklamu pro Instagram pomocí nástroje Business Manager

Osobně považuji Business Manager jako jedinou efektivní možnost cílení reklamy na Instagramu. Reklamu můžete vytvářet přímo v Instagramu, ovšem možnosti jsou značně omezené. Jediné v čem vidím výhodu je to,…

Mocný branding už také v Sklik.cz

Každý se již setkal s reklamou typu branding. Jedná se o formát reklamy, který obklopuje celý obsah webu. Při rolování stránky dolů zůstává reklama i na bocích webu. Díky tomu jsou…