Při výuce kurzu Manažer pro internetové projetky si uvědomujeme fakt, že je nutné, aby studenti nejen přednášenou problematiku slyšeli, ale také aby si ji kompletně vyzkoušeli v praxi. Naše školení se tak defakto stane obdobou toho, jako kdyby se vám někdo věnoval v zaškolování individuálně v práci.
Na každém školeném termínu tohoto akreditovaného kurzu proto připravujeme pro studenty řadu zadání, se kterými si musí poradit. Každá problematika online marketingu = konkrétní vypracování a vyhodnocení případných nedostatků. Výsledkem je tak vždy precizní práce.
Vždy se soustředíme na propojení přednášené problematiky s praktickým zadáním a výsledky můžete vidět v tomto článku.
Nyní bylo cílem připravit kompletní PPC kampaně ve vyhledávací síti na jednotlivé produkty a služby na Seznam.cz a Google. Díky spolupráci s naší agenturou PrimaFuture.cz a desítkami klientů si studenti mohou vždy vyzkoušet kompletní reálná zadání na významných projektech českého internetu.
Navíc, ta nefalšovaná radost, když studenti vidí své reklamy reálně online - k nezaplacení :).
Příprava PPC reklam je jen zrnkem toho, co vše se na kurzu studenti naučí.
Ukázky práce studentů - správné regionálního nastavení PPC reklam u služeb v nástroji Sklik.cz
Při zadávání vyhledávacího dotazu jsem zadal název služby + město (v tomto případě České Budějovice), ačkoliv jsem byl v Praze a zobrazily se správné výsledky pro České Budějovice. Tedy je vždy nutné správně geograficky reklamy cílit a vyhledávací dotazy také mít v textech inzerátů.
Propagace produktů v S eznam. cz přes nástroj S klik.cz
Reklamy ve vyhledávání Google
Studenti vytvořili i propagaci ve vyhledávací síti Google, kde se výsledné reklamy zobrazovaly včetně čtyř rozšíření na odkazy na podstránky a dvou vět popisů u nich :-) Aby se zobrazovaly čtyři odkazy na podstránky včetně popisku nebývá tak časté. Daná inzerce musí být velmi kvalitní, je nutné stanovit správnou nabídkovou cenu a mnoho dalšího.
Jsme si vědomi toho, že se oblast online marketingu mění a rozvíjí (téměř) každým dnem a tak se snažíme na tyto změny pružně reagovat a zajistit tak našim studentům vždy nejaktuálnější informace.
A o tom všem je celý tento kurz digitálního marketingu. Není to o přednáškách a self-promu školitelů, ale o kompletní pokročilé problematice online marketingu, kterou se každý z vás kompletně naučí.
Autor: Lukáš Pavelka