Co se od našeho kurzu Manažer pro internetové projekty velice často očekává? Je to praxe. A proto se snažíme vrchovatě uspokojit potřeby našich studentů. Všichni si vyzkouší množství…
Obsahová síť v Google nám přináší další možnosti, kterými lze oslovit nové uživatele, případně remarketingovat stávající zákazníky. V mnoha případech se “povede” v obsahové síti utratit více finančních prostředků, než…
Vytváříte PPC reklamy na Google? Tak pak zbystřete. Samotné vytvoření kampaní sice skýtá mnoho úskalí, nicméně po vytvoření reklam nastává okamžik, kdy je nutné vše pečlivě monitorovat a optimalizovat…
Velmi často narážím při kurzu online marketingu na otázku, jaké kódy vložit do webu a na které konkrétní stránky. V tomto článku si uděláme stručný přehled nejčastěji využívaných nástrojů.…
Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak a podle čeho se řadí výsledky ve vyhledávaní v Google a v Seznam.cz. Bohužel jsem se setkal s názory,…