Remarketingovými reklamami oslovujeme uživatele, o kterých víme, že byli v minulosti na našem webu. Případně na webu udělali určitou akci. V současném článku se podíváme blíž na to, kde se…
Druhý díl seriálu o tom, jak si naši studenti testují veškerou problematiku kompletního digitálního marketingu v praxi. Pokud jste nečetli první díl, můžete ho najít pod odkazem Kurzy nejsou jen teorie,…
Líbilo by se vám, kdybyste byli schopni oslovit přes Facebook všechny uživatele, kteří vaší firmu někdy kontaktovali prostřednictvím napsané zprávy v messengeru? Poslat těmto lidem například akční nabídku z vašeho…
Zastavme organicu, již se nám tam ta reklama nevejde. Asi toto mohlo zaznít na poslední poradě, než Mark Zuckerberg oznámil veřejně světu, že by "mělo" dojít k pozastavení zobrazování firemních…
Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více…
Před pár lety, když jsem chtěl něco zajímavého vykouzlit na Facebooku za propagaci, tak jsem musel hodně přemýšlet, jak to udělat, aby to bylo efektivní. Trápila mne absence…
Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého kurzu on-line marketingu, dostávám dotaz, zda bych mohl shrnout v přehledu vše, co je potřeba…
Odpověď je celkem jednoduchá - Ano, možné to je. Ovšem má taková kombinace vůbec smysl? Nejprve si připomeňme, jaké všechny druhy cílení můžeme v obsahové síti využít. V obou…