Vyhodnocujete vaše reklamy a příspěvky v Google Analytics? Pro správnou analýzu, je nezbytně nutné odkazy správně oštítkovat. Přesto většina marketérů stále neštítkuje. V tomto článku si ukážeme, jak bychom to…
Vytváříte remarketingová publika v Google AdWords? Povyšte vytváření remarketingových seznamů na vyšší úroveň a zapojte i publika přes Google Analytics. Můžete vytvářet stovky zajímavých remarketingových seznamů, které vás svou efektivností ohromí.…
Po delší době opět otevírám okénko “z otázek studentů”. Často, na konci našeho rozsáhlého kurzu on-line marketingu, dostávám dotaz, zda bych mohl shrnout v přehledu vše, co je potřeba…
Slyšeli jste o Enhanced Ecommerce? Tato nástavba modulu Ecommerce v Google Analytics umožňuje výrazně detailnější pohled na chování uživatelů vašeho e-shopu a jejich integrace s jeho obsahem. Umí vám například rozlišit jednotlivé…
Jak postupovat v případě, že si na web chcete vložit například PDF dokument ke stažení a měřit jejich počet? Stejně jako v případě měření přehrání videí v Google Analytics se i stahování souborů bude…
Pokud máte na svém webu vložené video z YouTube a chcete změřit, kolik lidí si video spustilo a kolik ho dokoukalo do konce, nastavíte si jeho měření v Google Analytics jako měření…
Pokud chcete udělit přístup do svých statistik Google Analytics dalším osobám (kolegům, klientům apod.), můžete tak učinit na jakékoli úrovni - účtu, služby a výběru dat. Musíte však mít…
Používáte Google Analytics v češtině, ale chtěli byste jazyk změnit? Proč? Výhodou například angličtiny (kromě jejího globálního využití) je fakt, že v ní lépe fungují vysvětlivky (např. nápovědy u jednotlivých dimenzí).…
Pokud chcete mít přehled o tom, které stránky vyvolaly chybu 404 (Stránka nenalezena), můžete si dát tu práci a nastavit si vlastní dimenzi a pro ni si případně vytvořit i vlastní přehled,…
Všimli jste si někdy v přehledech Google Analytics hned pod názvem přehledu buttonu s nápisem Zkratka (screen 1)? Použijete ho v případě, že chcete mít rychlý přístup do často používaného přehledu.…
Služba Google Analytics podporuje například pro filtry výběrů dat nebo vlastních přehledů tzv. regulární výrazy, alias zvláštní znaky, které s sebou přináší větší flexibilitu a účinnější implementace. Dělí se na…
V reportech Google Analytics se nachází jeden velmi oblíbený a praktický přehled. Mám na mysli přehled zdrojů návštěvnosti. Dostanete se do něj, jak správně tušíte, přes záložky Akvizice –…
Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google Analytics sledovat takovou doménu třetího řádu zvlášť. Docílíte toho vytvořením paralelního výběru dat a k němu…
Google Analytics sleduje uživatele webových stránek pomocí tzv. souborů cookies. Jedná se o krátké kusy textu obsahující vždy nějaký klíč a hodnotu (např. v případě analytiky to může být nějaké iduzivatele…
Jistě mi dáte za pravdu s tvrzením, že vstupní stránka hraje velmi důležitou roli v rámci webové analytiky. Je první, kterou uživatel navštíví, je na ni odkázán po kliknutí na…
O panelech v našem blogu již něco málo zaznělo, alespoň co se týká jejich tvorby. Je nám již také znáno, že panely slouží jako jakýsi praktický a rychlý přehled námi navolených…
Již jsme si ukazovali, jak odstranit spam referrery ze svých reportů Google Analytics. Všichni, kteří jsme se s tím setkali, máme nejspíše alespoň hrubou představu o tom, co to spam…
V jednom z našich předchozích článků jsme si ukazovali, jak ze svých přehledů Google Analytics odfiltrovat nežádoucí návštěvnost od robotů z webových stránek typu Semalt, Buttons-for-website apod. Roboti se však stávají…
Každý den pracujeme v reportech Google Analytics s různými dimenzemi a metrikami. Jste si ale všichni jisti, jaké spojitosti a vztahy mezi nimi fungují? Co přesně si představit pod pojmy metrika či…
Jak anglický význam slova Bounce (odraz, odskok) napovídá, Bounce Rate neboli Míra okamžitého opuštění udává procentuální hodnotu návštěv jedné jediné stránky, to znamená návštěv, kdy uživatel vstoupil na…