S čím může pomoci? Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se stát, že najednou odhalíte neočekávané změny v počtu kliknutí, nebo v nákladech. Budete se ptát proč. Díky…
Nyní máme možnost získat ještě bližší informace ke skóre kvality pro jednotlivá klíčová slova v online marketingovém reklamním nástroji Google AdWords. Nejprve si rychle osvěžme, co je skóre…
Klíčová slova ve volné shodě - dobrý sluha, ale špatný pán? Podíváme se trochu blíže na klíčová slova ve volné shodě pro vyhledávací sítě Seznam.cz a Google. Zvláště dramatické…
Často potkávám mnoho manažerů a nebo majitelů firem, kterým spravuje online marketing malá a nebo velká agentura. Ve vší podstatě na tom nezáleží, zda má agentura dva nebo desítky specialistů…
V posledních několika dnech jsem zaznamenal novinku u PPC reklam ve vyhledávací síti Seznam.cz. A sice, u reklamních výsledků je slovíčko “reklama” v šedém obdélníčku a ne ve žlutém. Tuším, že se…
Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v AdWords existují tři typy shod klíčových slov - volná, frázová i přesná. AdWords umožňuje navíc použití klíčového slova v tzv.…
V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku jsme si vysvětlili, jak správně využívat všechny tři shody klíčových slov. A teď je na řadě AdWords. Nástroj velmi silný, ale…
Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba shod těchto slov má často za následek vyklikání kreditu, bez konverzí. Podívejme se tedy na…