Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Školení Skliku

Seznam.cz má v Česku 41% podíl vyhledávání. Proškolíme vás v PPC nástroji Skliku a vy tak budete mít vaší společnost na prvních místech ve vyhledávačích.  Obsah kurzu reklama ve vyhledávací síti…

Nezaspěte na vavřínech a osvěžte svůj online business

Online marketing prošel za posledních několik let obrovským vývojem a jeho význam stále roste úměrně s faktem, že je významným médiem pro budování brandu online. Jaké jsou a budou největší online…

Školení Apple

Na příští rok připravujeme špičkové školení Apple, zaměřeného na Macbook Air. Vnímáte produkty Applu jak součást vašeho života? Není to pro vás jen stylový doplněk ke skořicovému frappuccinu…

Clickfraud

Že jste o něm nikdy neslyšeli? Například na blogu Skliku najdete definici, která říká, že se jedná se o podvod s kliky, který je definován jako "jakékoli klikání na reklamu inzerentů,…

Ovlivňují strukturovaná data Google ranking?

Téma strukturovaných dat jsme v našem blogu již zmiňovali vícekrát. Je známo, že jejich používáním docílíte zvýraznění obsahu svých webových stránek a umožníte tím robotům lépe a snáze porozumět, k čemu se…

GTM - Školení Google Tag Manager

Milujete Google Analyitcs? Tak pak mrkněte i na nástroj Google Tag Manager.  Co se v kurzu u vás naučím? Naučíme vás postatné prvky nástroje Google Tag Manager, jak implementovat měřicí kódy…

Nová pravidla pro cookies

Co jsou cookies jsme si již říkali. S ohledem na ně však začínají platit nová pravidla. Vycházejí z nařízení Evropské unie a říkají, že každý stát EU je musí implementovat…

Firemní školení Excelu

Potřebujete uspořádat efektivní firemní školení, které bude zaměřeno na MS Excel? S Prima Kurzy to není problém. Školení může probíhat v našich špičkově vybavených učebnách a nebo lektor může vyjet…

Tweety v organickém vyhledávání Google

Google začal minulý týden v organických výsledcích vyhledávání na stolních počítačích a laptopech zobrazovat i Tweety. Od května už toto funguje pro mobilní zařízení, od 21. srpna 2015 nyní i pro kategorii…

Video sitemapa

V minulém článku o vzestupu popularity videí již v souvislosti s nimi zazněla zmínka o důležitosti SEO, potažmo jeho vlivu na pagerank. Roboti však video, jako tomu je s „klasickými“ URL webu, sami…

Je ve videu budoucnost?

Podle nejnovějších výzkumů rapidně narůstá marketingová síla videoreklamy a spolu s ní i její finanční dosažitelnost. Lidé mají video rádi a také si ho mnohem lépe zapamatují, je tedy velmi efektivní formou…

Google Webmaster Tools XXII. – Výsledky mobilního vyhledávání

Google vychází uživatelům mobilních zařízení vstříc tím, že jim ve vyhledávání lépe zpřístupňuje výsledky „mobile-friendly“ webů a umožňuje tzv. App Indexing, díky němuž můžete „nechat vyplout na povrch“ (do…

Google Analytics - Enhanced Ecommerce (Rozšířený elektronický obchod)

Slyšeli jste o Enhanced Ecommerce? Tato nástavba modulu Ecommerce v Google Analytics umožňuje výrazně detailnější pohled na chování uživatelů vašeho e-shopu a jejich integrace s jeho obsahem. Umí vám například rozlišit jednotlivé…

Google Analytics XLIX. - Měření událostí: Stažení dokumentu PDF

Jak postupovat v případě, že si na web chcete vložit například PDF dokument ke stažení a měřit jejich počet? Stejně jako v případě měření přehrání videí v Google Analytics se i stahování souborů bude…

Google Analytics XLVIII. - Měření událostí: přehrání YouTube videa

Pokud máte na svém webu vložené video z YouTube a chcete změřit, kolik lidí si video spustilo a kolik ho dokoukalo do konce, nastavíte si jeho měření v Google Analytics jako měření…

Google Analytics – Přidělení oprávnění dalším osobám

Pokud chcete udělit přístup do svých statistik Google Analytics dalším osobám (kolegům, klientům apod.), můžete tak učinit na jakékoli úrovni - účtu, služby a výběru dat. Musíte však mít…

Google Analytics – Nastavení jazyka

Používáte Google Analytics v češtině, ale chtěli byste jazyk změnit? Proč? Výhodou například angličtiny (kromě jejího globálního využití) je fakt, že v ní lépe fungují vysvětlivky (např. nápovědy u jednotlivých dimenzí).…

Pojďte si hrát aneb MBA a Jan Amos Komenský

Kdybych psala doktorandskou práci o Janu Amosovi Komenském, asi by se ode mě od zkoušejících při obhajobě mé rigorózní či disertační práce čekali věty typu: „Evaluační proces, jehož byl…

Google Analytics - Jak snadno vysledovat chyby

Pokud chcete mít přehled o tom, které stránky vyvolaly chybu 404 (Stránka nenalezena), můžete si dát tu práci a nastavit si vlastní dimenzi a pro ni si případně vytvořit i vlastní přehled,…

Analýza klíčových slov pomocí Google Webmaster Tools

Díky nástroji Google Webmaster ToolsGoogle Webmaster Tools dohledáte, přes které vyhledávací dotazy přichází návštěvnost na váš web. Konkrétně v sekci Návštěvnost z vyhledávání – Analýza vyhledávání, či odtud se ještě…