Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Webmaster Tools XXII. – Výsledky mobilního vyhledávání

Google vychází uživatelům mobilních zařízení vstříc tím, že jim ve vyhledávání lépe zpřístupňuje výsledky „mobile-friendly“ webů a umožňuje tzv. App Indexing, díky němuž můžete „nechat vyplout na povrch“ (do…

Analýza klíčových slov pomocí Google Webmaster Tools

Díky nástroji Google Webmaster ToolsGoogle Webmaster Tools dohledáte, přes které vyhledávací dotazy přichází návštěvnost na váš web. Konkrétně v sekci Návštěvnost z vyhledávání – Analýza vyhledávání, či odtud se ještě…

Google Webmaster Tools XXI. - Analýza vyhledávání

Je tomu již delší dobu, kdy jsme se zabývali sekcí Google Webmaster Tools s názvem Návštěvnost z vyhledávání a její první kategorií Vyhledávací dotazy. Tu byste nyní už hledali marně. Google…

Google Webmaster Tools XX. - Rich Snippet je tady! Dosáhněte viditelnějších produktových výsledků ve vyhledávači Google!

Znáte situaci, kdy v rychlosti hledáte recept na výborné kuře a jen tak si do Google zadáte 2 vcelku nezajímavá slova “recept kuře”. Ačkoliv slova jsou nezajímavá výsledky vyhledávání s fotografií…

Google Webmaster Tools XIX. - Jak nám Google přidal strukturovaná data na web

Nedávno jste si na našem blogu mohli přečíst článek o tom, jak využít Zvýrazňovač dat, tedy sekci Google Webmaster Tools, která dělá z vkládání mikrodat na webové stránky doslova jednoduchou…

Google Webmaster Tools XVIII. - Odkazy na podstránku, Vylepšení kódu HTML

Pokud Google při prohledávání a indexování vašich stránek nalezne možné problémy jako chyby v názvech stránek, duplicitní značky na více stránkách či neindexovatelný obsah (např. multimediální soubory, videa apod.), upozorní…

Google Webmaster Tools XVII. – Zvýrazňovač dat, Strukturovaná data

Velmi důležitou záložkou ve Google Webmaster Tools je Vzhled vyhledávání. Pojďme se v následujících dvou článcích podívat podrobněji, co nám nabízí. Strukturovaná data V sekci Strukturovaná data dostanete přehled všech…

Google Webmaster Tools XVI. - Vlastní vyhledávání

Google Webmaster Tools se skýtá možnost vytvořit si vlastní vyhledávač pro vyhledávání (nejen) na svých stránkách. Zejména užitečné vám to bude, máte-li například web se spoustou obsahu. Usnadníte…

Google Webmaster Tools XV. – Další zdroje

V Google Webmaster Tools v záložce Další zdroje nalezneme několik dalších užitečných kategorií. Pojďme navázat na předchozí tři články a blíže se seznámit i s ostatními nástroji: Adresář míst Google Jde o záložku, pod…

Google Webmaster Tools XIV. - Testování značek pro e-mail

Další sekce Google Webmaster Tools, která souvisí s microdaty (Schema.org). Ta si můžete chtít přidat také do e-mailů pro zdůraznění důležitého obsahu. V části Testování značek pro e-mail si lze ověřit,…

Google Webmaster Tools XIII. - Pomocník pro práci se značkami strukturovaných dat

V minulém článku jsme si ukázali jak ručně přidat microdata na svůj web. Je to spolehlivá, i když trochu pracnější metoda. Pokud se vám zdá příliš složitá, můžete využít pomoc…

Google Webmaster Tools XII. – Nástroj na testování strukturovaných dat, Microdata

Nástroj na testování strukturovaných dat Pokud Google vaším stránkám dobře rozumí a považuje je za kvalitní, může vytvořit tzv. strukturované úryvky (screen 1 – výpis kurzů s termíny pod popiskem).…

Google Webmaster Tools XI. - Parametry adres URL

Pomocí nástroje Google Webmaster Tools v sekci Procházení --> Parametry adres URL můžete Googlu sdělit, jak má pracovat s adresami URL, které nabízejí stejný obsah. Konkrétně se jedná například o adresy generované…

Google Webmaster Tools X. - Soubory Sitemap

Podobně jako soubor robots.txt, sitemapu nalezneme jednoduše zadáním naší domény do adresního řádku a připsáním koncovky sitemap.xml – např. www.primaautopujcovna.cz/sitemap.xml. Pomocí souboru sitemap.xml poskytujete prohledávačům seznam stránek na vašem…

Google Webmaster Tools IX. – soubor robots.txt

Jak jsem slíbila v minulém díle, je čas se seznámit blíže se souborem robots.txt. Jedná se o soubor – textový dokument - který obsahuje instrukce pro prohledávače (roboty). Slouží k usnadnění…

Google Webmaster Tools VIII. - Procházení

Co je to robot? Jak s ním spolupracovat a přispět tím například k lepšímu fungování webových stránek či jejich hodnocení vyhledávačem? Podívejte se v nástroji Google Webmaster Tools do sekce Procházení.. V následujících…

Google Webmaster Tools VII. – Obsahová klíčová slova, Odstranění adres URL

Obsahová klíčová slova V Obsahových klíčových slovech naleznete nejvýznamnější klíčová slova (dle frekvence jejich výskytu na stránkách) a jejich gramatické varianty, které Google na vašich stránkách při procházení nalezl. Kliknutím…

Google Webmaster Tools VI. - Index Google: Stav indexu

Sekce Stav indexu poskytuje statistiky o URL adresách daného webu zaindexovaných Googlem za poslední rok. Zahrnuje pouze adresy URL spojené s ověřenou verzí daného webu (tak jak jste jej ověřili…

Google Webmaster Tools V. - Mezinárodní cílení

Pokud provozujete vícejazyčnou webovou prezentaci, nebo web(y), které jsou určené uživatelům konkrétní země (konkrétnímu jazyku), vyhledávač nemusí správně identifikovat tu pravou jazykovou mutaci. Aby se ve výsledcích vyhledávání…

Google Webmaster Tools IV. - Interní odkazy, Ruční zásahy

(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Interní odkazy V této rubrice se nachází přehled odkazů v rámci vašeho webu. Nejedná se tedy o externí odkazy, které propojují váš web s jiným, ale o interní odkazy, které…