Pokud máte na svém webu vložené video z YouTube a chcete změřit, kolik lidí si video spustilo a kolik ho dokoukalo do konce, nastavíte si jeho měření v Google Analytics jako měření událostí. Ukážeme si celý postup od nasazení videa na web ve WordPressu, až po jeho zobrazení v Google Analytics.
Použiju k tomu blog naší Prima autopůjčovny. Do článku s názvem Nové Ducato vložím video s recenzí vozu a nastavím jeho měření v Google Analytics. Co je k tomu potřeba:
[css] [/css]
Pojmenování kategorie Video_Ducato, které je použito v příkladu (řádky 21 a 24), si změňte dle vaší potřeby na relevantní pojmenování kategorie vaší události (pod tímto pojmenováním si pak kategorii události budete moci dohledat v analyticsech).
Ještě hezčí report pak najdete tamtéž hned v následující záložce Nejčastější události. Postavte se například do primární dimenze Kategorie události a jako sekundární dimenzi si zvolte Akci události(screen 3). Kombinovat můžete různě :)
SCREEN 3
Image courtesy of Salvatore Vuono at FreeDigitalPhotos.net