Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v AdWords existují tři typy shod klíčových slov - volná, frázová i přesná. AdWords umožňuje navíc použití klíčového slova v tzv.…
V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se zobrazují textové reklamy pro vyhledávací sítě. Prozkoumáme situaci v Sklik.cz a podrobněji se podíváme na Google AdWords.…
Všichni online marketéři musí v těchto dnech nadšeně volat: “Je to tady!” Google Adwords nabízí rozšířené reklamy, kde je možné využít větší počet znaků, než doposud. Současný formát obsahuje…
Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení kampaní. Účet je správně nastavený a měří všechna dostupná data (Měření konverzí, automatické značkování, propojení…
Jak už nadpis napovídá, v následujícím článku se budeme bavit o možnostech cílení v obsahové síti Skliku. Jde o jednu z problematik, se kterou pracuje každý online marketingový specialista. Ze všeho nejdřív si musíme…
Co představuje tato certifikace? Jedná se o profesionální certifikaci nabízenou přímo společností Google. Každý, kdo se věnuje online marketingu si tak může ověřit své získané znalosti. Testy se skládají…
Co je to? Jedná se o oficiální certifikaci přímo od samotného Googlu. Certifikace potvrzuje odborné znalosti nástroje Google Analytics. K čemu je tato certifikace dobrá? Jelikož je služba Google…
Co je Google Partner? Jedná se o profesionální certifikaci nabízenou přímo společností Google. Každý, kdo se věnuje Online marketingu si tak může ověřit své znalosti. Testy se skládají z ověření…
Zde se můžete podívat na některé poptáváné profese, které byste mohli po kurzu tvorby www stránek (webmaster) vykonávat: Webový vývojář Web Developer Front-end Developer / Kodér Další nabídka…
Nabídky práce v online marketingu najdete zde..
Co je POVEZ II? Projekt Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců tzv. POVEZ II se zabývá adaptováním pracovníků ve firmách na stále rostoucím trhu. Pro zlepšení konkurenceschopnosti a zlepšení pozice firem…
Využití Facebooku může být skvělý způsob budování povědomí o vaší značce a samozřejmě, nejsnadnější cesta jak vytvořit větší rozruch kolem vašeho podnikání. Pokud chcete přilákat fanoušky na vaši stránku, jedním…
Pojem linkbuilding je znám jako budování zpětných odkazů. Hlavním cílem linkbuildingu je zlepšování pozic webových stránek ve vyhledávačích a následné zlepšení celkové návštěvnosti webu. Metod, kterými lze získávat zpětné…
Náš letní kurz programování se blíží. Napište nám na email info@primakurzy.cz a jak bude termín připraven, napíšeme vám. Mezi hlavní kapitoly kurzu patří Tvorba webové stránky pomocí HTML5 a CSS3Programování…
V minulém článku jsme si vysvětlili, jak používat proměnnou {keyword:} na Skliku. Dnes si ukážeme a vysvětlíme její použití v Adwords. Princip používání je stejný. Do inzerátu se vloží proměnná…
Před několika dny přijela Česká televize k nám do Primakurzů natáčet reportáž o rekvalifikacích, nezaměstnanosti a „hladu“ zaměstnavatelů po odbornících z oboru IT. V reportáži se potvrdila (nejen naše) zkušenost s tím, že…
Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu vám může dopomoci tzv. dynamická proměnná. Jedná se o použití dynamického výrazu {keyword:} kdy se místo…
Vytváříte PPC reklamu v obsahové síti Sklik? Rádi byste našli seznam všech webů a nebo alespoň většiny, které jsou do tohoto systému zapojeny? Bohužel možná ani po dlouhém hledání najdete…
V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku jsme si vysvětlili, jak správně využívat všechny tři shody klíčových slov. A teď je na řadě AdWords. Nástroj velmi silný, ale…
Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba shod těchto slov má často za následek vyklikání kreditu, bez konverzí. Podívejme se tedy na…