Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Z otázek studentů - Jak mám pracovat s klíčovými slovy?

Jak mám pracovat s klíčovými slovy? Jak již všichni víme, v Skliku i v AdWords existují tři typy shod klíčových slov - volná, frázová i přesná. AdWords umožňuje navíc použití klíčového slova v tzv.…

Partnerské weby ve vyhledávacích sítích

V dnešním článku si představíme partnerské weby Sklik.cz a Google AdWords, na nichž se zobrazují textové reklamy pro vyhledávací sítě. Prozkoumáme situaci v Sklik.cz a podrobněji se podíváme na Google AdWords.…

Rozšířené textové reklamy Google AdWords

Všichni online marketéři musí v těchto dnech nadšeně volat: “Je to tady!” Google Adwords nabízí rozšířené reklamy, kde je možné využít větší počet znaků, než doposud. Současný formát obsahuje…

Vyhodnocení PPC kampaní

Nejdříve si pojďme říct, kdy s vyhodnocením kampaní začít. Hlavní předpoklad je získání dat k vyhodnocení kampaní. Účet je správně nastavený a měří všechna dostupná data (Měření konverzí, automatické značkování, propojení…

Možnosti cílení v obsahové síti Skliku

Jak už nadpis napovídá, v následujícím článku se budeme bavit o možnostech cílení v obsahové síti Skliku. Jde o jednu z problematik, se kterou pracuje každý online marketingový specialista. Ze všeho nejdřív si musíme…

Kurz Certifikace Google AdWords

Co představuje tato certifikace? Jedná se o profesionální certifikaci nabízenou přímo společností Google. Každý, kdo se věnuje online marketingu si tak může ověřit své získané znalosti. Testy se skládají…

Certifikace Google Analytics

Co je to? Jedná se o oficiální certifikaci přímo od samotného Googlu. Certifikace potvrzuje odborné znalosti nástroje Google Analytics. K čemu je tato certifikace dobrá? Jelikož je služba Google…

Google Partner

Co je Google Partner? Jedná se o profesionální certifikaci nabízenou přímo společností Google. Každý, kdo se věnuje Online marketingu si tak může ověřit své znalosti. Testy se skládají z ověření…

Nabídky práce - webmaster (webdesigner)

Zde se můžete podívat na některé poptáváné profese, které byste mohli po kurzu tvorby www stránek (webmaster) vykonávat: Webový vývojář Web Developer Front-end Developer / Kodér Další nabídka…

Nabídky práce - internetový marketing

Nabídky práce v online marketingu najdete zde..

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Co je POVEZ II? Projekt Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců tzv. POVEZ II  se zabývá adaptováním pracovníků ve firmách na stále rostoucím trhu. Pro zlepšení konkurenceschopnosti a zlepšení pozice firem…

Jak získat fanoušky na Facebooku – pořádaní soutěže

Využití Facebooku může být skvělý způsob budování povědomí o vaší značce a samozřejmě, nejsnadnější cesta jak vytvořit větší rozruch kolem vašeho podnikání. Pokud chcete přilákat fanoušky na vaši stránku, jedním…

Linkbuilding

Pojem linkbuilding je znám jako budování zpětných odkazů. Hlavním cílem linkbuildingu je zlepšování pozic webových stránek ve vyhledávačích a následné zlepšení celkové návštěvnosti webu. Metod, kterými lze získávat zpětné…

Letní kurz programování

Náš letní kurz programování se blíží. Napište nám na email info@primakurzy.cz a jak bude termín připraven, napíšeme vám.  Mezi hlavní kapitoly kurzu patří Tvorba webové stránky pomocí HTML5 a CSS3Programování…

Jak používat dynamiku v inzerátech na Adwords

V minulém článku jsme si vysvětlili, jak používat proměnnou {keyword:} na Skliku. Dnes si ukážeme a vysvětlíme její použití v Adwords. Princip používání je stejný. Do inzerátu se vloží proměnná…

Česká televize natáčela v Primakurzech

Před několika dny přijela Česká televize k nám do Primakurzů natáčet reportáž o rekvalifikacích, nezaměstnanosti a „hladu“ zaměstnavatelů po odbornících z oboru IT. V reportáži se potvrdila (nejen naše) zkušenost s tím, že…

Sklik - Správné použití Keyword v inzerátech ke zvýšení CTR

Používáte textové inzeráty ve vyhledávací síti a rádi byste zvýšili jejich míru prokliku?K tomu vám může dopomoci tzv. dynamická proměnná. Jedná se o použití dynamického výrazu {keyword:} kdy se místo…

Weby v obsahové síti - Sklik

Vytváříte PPC reklamu v obsahové síti Sklik? Rádi byste našli seznam všech webů a nebo alespoň většiny, které jsou do tohoto systému zapojeny? Bohužel možná ani po dlouhém hledání najdete…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě II. - AdWords

V minulém článku o shodě klíčových slovech v Skliku  jsme si vysvětlili, jak správně využívat všechny tři shody klíčových slov. A teď je na řadě AdWords. Nástroj velmi silný, ale…

Jak na klíčová slova v PPC reklamě I. - Sklik

Asi největší problém u PPC reklamy je neznalost správného používání klíčových slov. Špatná volba shod těchto slov má často za následek vyklikání kreditu, bez konverzí. Podívejme se tedy na…