Tak uvidíme, jaké výsledky poslední změny přinesou.. :) O čem je řeč? Seznam.cz prý začal v úterý přísněji zkoumat výsledky organického vyhledávání, zmiňuje tak na svém blogu. Dalším krokem vpřed…
Systém Google Analytics kromě obrovské škály různých statistik obsahuje i možnost měřit vyhledávání na vlastním webu. Ve svých přehledech vám pak odkryje seznam všech výrazů, které uživatelé na vašem…
Zvažujete změnit svou profesi? Láká vás oblast internetového marketingu? Tak pak jsme v pár bodech sepsali, co při výběru takového kurzu je potřeba zvážit. Jak si tedy správně vybrat…
Chceme vám pomáhat i po ukončení jednoho z našich kurzů (rekvalifikací i krátkodobých) a proto od nás každý dostane možnost stahovat si pravidelně aktualizovanou prezentaci v dané problematice. Do budoucna vám tak odpadne…
Novinky, tipy, rady, návody a plno dalších zajímavostí ze světa Google Analytics se dočtete na našem blogu
Znáte situaci, kdy v rychlosti hledáte recept na výborné kuře a jen tak si do Google zadáte 2 vcelku nezajímavá slova “recept kuře”. Ačkoliv slova jsou nezajímavá výsledky vyhledávání s fotografií…
Pokud chceme zkoumat jen určitou množinu uživatelů či návštěv v Google Analytics, využijeme pro to právě segmenty, neboli nedestruktivní filtry (pouze filtrují, ale nemění údaje). Segmentem mohou být například…
Zaujal vás tento mocný nástroj? Na našem školení grafického progreamu Adobe Illustrator získáte základní i pokročilé znalosti a zkušenosti s programem Adobe Illustrator a naučíte se samostatně vytvářet profesionální grafické dokumenty. Studijní…
Před několika dny jsme na našem webu primakurzy.cz zprovoznili funkci Vyhledávání na webu, tedy vyhledávání v rámci všech URL stránek našeho webu. Důvod byl jasný, web to již vyžadoval…
Prohlížím si takhle jednoho dne statistiky naší Primaautopůjčovny. Chci se podívat na její návštěvnost z jednotlivých měst ČR a tam na mě v Geografických údajích – Lokalitě vykukuje podivná návštěvnost z Brazílie…
Nedávno jste si na našem blogu mohli přečíst článek o tom, jak využít Zvýrazňovač dat, tedy sekci Google Webmaster Tools, která dělá z vkládání mikrodat na webové stránky doslova jednoduchou…
Pokud Google při prohledávání a indexování vašich stránek nalezne možné problémy jako chyby v názvech stránek, duplicitní značky na více stránkách či neindexovatelný obsah (např. multimediální soubory, videa apod.), upozorní…
Velmi důležitou záložkou ve Google Webmaster Tools je Vzhled vyhledávání. Pojďme se v následujících dvou článcích podívat podrobněji, co nám nabízí. Strukturovaná data V sekci Strukturovaná data dostanete přehled všech…
Google Webmaster Tools se skýtá možnost vytvořit si vlastní vyhledávač pro vyhledávání (nejen) na svých stránkách. Zejména užitečné vám to bude, máte-li například web se spoustou obsahu. Usnadníte…
V Google Webmaster Tools v záložce Další zdroje nalezneme několik dalších užitečných kategorií. Pojďme navázat na předchozí tři články a blíže se seznámit i s ostatními nástroji: Adresář míst Google Jde o záložku, pod…
Další sekce Google Webmaster Tools, která souvisí s microdaty (Schema.org). Ta si můžete chtít přidat také do e-mailů pro zdůraznění důležitého obsahu. V části Testování značek pro e-mail si lze ověřit,…
V minulém článku jsme si ukázali jak ručně přidat microdata na svůj web. Je to spolehlivá, i když trochu pracnější metoda. Pokud se vám zdá příliš složitá, můžete využít pomoc…
V rámci vnitřní hierarchie Google Analytics patří výběry dat na konec pomyslného řetězce Účet Google Analytics -->Služba --> Výběr dat. K čemu vlastně slouží? Jak je možné, že…
Nástroj na testování strukturovaných dat Pokud Google vaším stránkám dobře rozumí a považuje je za kvalitní, může vytvořit tzv. strukturované úryvky (screen 1 – výpis kurzů s termíny pod popiskem).…
Hledáte kvalitní rekvalifikační kurz? Je vám více než 18 let a máte minimálně středoškolské vzdělání (výuční list nebo maturitu)? Pak si vyberte jeden z profesionální kurzů vyučovaných v Praze. Pro mimopražské…