Pokud chcete mít přehled o tom, které stránky vyvolaly chybu 404 (Stránka nenalezena), můžete si dát tu práci a nastavit si vlastní dimenzi a pro ni si případně vytvořit i vlastní přehled, nebo je tady jednodušší alternativní řešení.
Sledovat chyby 404 můžete v Google Analytics i beze změny měřícího kódu. Jděte do sekce Chování --> Obsah webu --> Všechny stránky a nad přehledovou tabulkou změňte primární dimenzi na Název stránky (získáte přehled stránek dle jejich titulku) - screen 1a. Nyní zadejte do vyhledávacího pole název chybové stránky (v našem případě Page Not Found) – screen 1b.
SCREEN 1a SCREEN 1b
Chcete-li vědět, které stránky vyvolaly tuto chybovou hlášku, musíte ještě nastavit sekundární dimenzi – volba Stránka(screen 2). Tento report si pak můžete uložit do zkratek a mít k němu rychlejší přístup ;)
SCREEN 2
Image courtesy of David Castillo Dominici at FreeDigitalPhotos.net