Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Analytics - Zkratky

Všimli jste si někdy v přehledech Google Analytics hned pod názvem přehledu buttonu s nápisem Zkratka (screen 1)? Použijete ho v případě, že chcete mít rychlý přístup do často používaného přehledu.…

Školení PPC reklamy

Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze a Brně. Osnova kurzu PPC kampaně na Skliku a Google Ads - vyhledávací síť Nastavení kampaně -…

Google Analytics – Regulární výrazy

Služba Google Analytics podporuje například pro filtry výběrů dat nebo vlastních přehledů tzv. regulární výrazy, alias zvláštní znaky, které s sebou přináší větší flexibilitu a účinnější implementace. Dělí se na…

Google Analytics – Konverzní zdroje

V reportech Google Analytics se nachází jeden velmi oblíbený a praktický přehled. Mám na mysli přehled zdrojů návštěvnosti. Dostanete se do něj, jak správně tušíte, přes záložky Akvizice –…

Google Analytics XLVII. - Měření subdomén v samostatných výběrech dat

Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google Analytics sledovat takovou doménu třetího řádu zvlášť. Docílíte toho vytvořením paralelního výběru dat a k němu…

Google Webmaster Tools XXI. - Analýza vyhledávání

Je tomu již delší dobu, kdy jsme se zabývali sekcí Google Webmaster Tools s názvem Návštěvnost z vyhledávání a její první kategorií Vyhledávací dotazy. Tu byste nyní už hledali marně. Google…

Google Analytics - Cookies

Google Analytics sleduje uživatele webových stránek pomocí tzv. souborů cookies. Jedná se o krátké kusy textu obsahující vždy nějaký klíč a hodnotu (např. v případě analytiky to může být nějaké iduzivatele…

Google Analytics XLVI. - Vstupní stránky

Jistě mi dáte za pravdu s tvrzením, že vstupní stránka hraje velmi důležitou roli v rámci webové analytiky. Je první, kterou uživatel navštíví, je na ni odkázán po kliknutí na…

Google Analytics XLV. - Panely, jejich sdílení a limity

O panelech v našem blogu již něco málo zaznělo, alespoň co se týká jejich tvorby. Je nám již také znáno, že panely slouží jako jakýsi praktický a rychlý přehled námi navolených…

Google Analytics XLIV. - crawler referrer spam a ghost referrer spam

Již jsme si ukazovali, jak odstranit spam referrery ze svých reportů Google Analytics. Všichni, kteří jsme se s tím setkali, máme nejspíše alespoň hrubou představu o tom, co to spam…

Google Analytics XLIII. - Jak odstranit spam referrery

V jednom z našich předchozích článků jsme si ukazovali, jak ze svých přehledů Google Analytics odfiltrovat nežádoucí návštěvnost od robotů z webových stránek typu Semalt, Buttons-for-website apod. Roboti se však stávají…

Google Analytics - Dimenze a metriky

Každý den pracujeme v reportech Google Analytics s různými dimenzemi a metrikami. Jste si ale všichni jisti, jaké spojitosti a vztahy mezi nimi fungují? Co přesně si představit pod pojmy metrika či…

Google Analytics XLII. - Bounce Rate přeceňovaná či ne?

Jak anglický význam slova Bounce (odraz, odskok) napovídá, Bounce Rate neboli Míra okamžitého opuštění udává procentuální hodnotu návštěv jedné jediné stránky, to znamená návštěv, kdy uživatel vstoupil na…

Google Analytics – Kohorty

Jistě jste zaznamenali, že před nedávnem se v Google Analytics v sekci Cílové publikum objevila nová záložka s názvem Skupinová analýza. Je stále ještě v beta verzi a jejím předmětem zájmu jsou tzv.…

Google Analytics XLI. - Vlastní dimenze a vlastní přehledy

Nikdo z nás nemá rád, když na něj při hledání s očekáváním určitého obsahu vyskočí něco takového: Chybové stránky (404)  se objevují neustále a jsou nepříjemné jak pro uživatele, tak z hlediska…

Google Analytics a jeho hity ☺

Slyšeli jste někdy o “hitu” ve spojení s Google Analytics? Ne? Nezoufejte :) Zjednodušeně řečeno, v názvosloví Google Analytics se jedná o jakousi základní měřitelnou jednotku, neboli interakci, která způsobí odeslání dat…

Moje firma na Googlu

Pokud hledáte nějaký další způsob propagace své firmy, pracujte aktivně se svojí webovou prezentací a využijte registraci na „Moje firma na Googlu“. V dnešní době smartphonů, vysokorychlostního internetu bychom již…

Úřad práce v Praze

  Ztratili jste práci? Pak byste se měli přihlásit na příslušném úřadu práce. Není to povinnost, ale rozhodně výhoda. Pokud se zaevidujete na úřadu práce nejpozději do 3…

Proč se nebát rekvalifikace

Že není možné během tak krátké doby vstřebat tolik informací a praxe k tomu, abych mohl nastoupit rovnou do oboru? Tak toto je naštěstí pouhá a zbytečná obava. A můžeme ji…

Rekvalifikační kurzy akreditované MŠMT

Hledáte kvalitní kurzy? Pak byste měli hledat ty, které mají mají akreditaci od Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT). Tyto akreditované kurzy podléhají přísným pravidlům a získaná akreditace by tak…