Všimli jste si někdy v přehledech Google Analytics hned pod názvem přehledu buttonu s nápisem Zkratka (screen 1)? Použijete ho v případě, že chcete mít rychlý přístup do často používaného přehledu.…
Připravili jsme pro vás špičkové školení PPC kampaní, které se pravidelně koná v Praze a Brně. Osnova kurzu PPC kampaně na Skliku a Google Ads - vyhledávací síť Nastavení kampaně -…
Služba Google Analytics podporuje například pro filtry výběrů dat nebo vlastních přehledů tzv. regulární výrazy, alias zvláštní znaky, které s sebou přináší větší flexibilitu a účinnější implementace. Dělí se na…
V reportech Google Analytics se nachází jeden velmi oblíbený a praktický přehled. Mám na mysli přehled zdrojů návštěvnosti. Dostanete se do něj, jak správně tušíte, přes záložky Akvizice –…
Provozujete na svém webu domény třetího řádu? Pak je pravděpodobné, že budete chtít v Google Analytics sledovat takovou doménu třetího řádu zvlášť. Docílíte toho vytvořením paralelního výběru dat a k němu…
Je tomu již delší dobu, kdy jsme se zabývali sekcí Google Webmaster Tools s názvem Návštěvnost z vyhledávání a její první kategorií Vyhledávací dotazy. Tu byste nyní už hledali marně. Google…
Google Analytics sleduje uživatele webových stránek pomocí tzv. souborů cookies. Jedná se o krátké kusy textu obsahující vždy nějaký klíč a hodnotu (např. v případě analytiky to může být nějaké iduzivatele…
Jistě mi dáte za pravdu s tvrzením, že vstupní stránka hraje velmi důležitou roli v rámci webové analytiky. Je první, kterou uživatel navštíví, je na ni odkázán po kliknutí na…
O panelech v našem blogu již něco málo zaznělo, alespoň co se týká jejich tvorby. Je nám již také znáno, že panely slouží jako jakýsi praktický a rychlý přehled námi navolených…
Již jsme si ukazovali, jak odstranit spam referrery ze svých reportů Google Analytics. Všichni, kteří jsme se s tím setkali, máme nejspíše alespoň hrubou představu o tom, co to spam…
V jednom z našich předchozích článků jsme si ukazovali, jak ze svých přehledů Google Analytics odfiltrovat nežádoucí návštěvnost od robotů z webových stránek typu Semalt, Buttons-for-website apod. Roboti se však stávají…
Každý den pracujeme v reportech Google Analytics s různými dimenzemi a metrikami. Jste si ale všichni jisti, jaké spojitosti a vztahy mezi nimi fungují? Co přesně si představit pod pojmy metrika či…
Jak anglický význam slova Bounce (odraz, odskok) napovídá, Bounce Rate neboli Míra okamžitého opuštění udává procentuální hodnotu návštěv jedné jediné stránky, to znamená návštěv, kdy uživatel vstoupil na…
Jistě jste zaznamenali, že před nedávnem se v Google Analytics v sekci Cílové publikum objevila nová záložka s názvem Skupinová analýza. Je stále ještě v beta verzi a jejím předmětem zájmu jsou tzv.…
Nikdo z nás nemá rád, když na něj při hledání s očekáváním určitého obsahu vyskočí něco takového: Chybové stránky (404) se objevují neustále a jsou nepříjemné jak pro uživatele, tak z hlediska…
Slyšeli jste někdy o “hitu” ve spojení s Google Analytics? Ne? Nezoufejte :) Zjednodušeně řečeno, v názvosloví Google Analytics se jedná o jakousi základní měřitelnou jednotku, neboli interakci, která způsobí odeslání dat…
Pokud hledáte nějaký další způsob propagace své firmy, pracujte aktivně se svojí webovou prezentací a využijte registraci na „Moje firma na Googlu“. V dnešní době smartphonů, vysokorychlostního internetu bychom již…
Ztratili jste práci? Pak byste se měli přihlásit na příslušném úřadu práce. Není to povinnost, ale rozhodně výhoda. Pokud se zaevidujete na úřadu práce nejpozději do 3…
Že není možné během tak krátké doby vstřebat tolik informací a praxe k tomu, abych mohl nastoupit rovnou do oboru? Tak toto je naštěstí pouhá a zbytečná obava. A můžeme ji…
Hledáte kvalitní kurzy? Pak byste měli hledat ty, které mají mají akreditaci od Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT). Tyto akreditované kurzy podléhají přísným pravidlům a získaná akreditace by tak…