Opět je správný čas otevřít rubriku “Z otázek studentů”. Dnešní je na téma, jak a podle čeho se řadí výsledky ve vyhledávaní v Google a v Seznam.cz. Bohužel jsem se setkal s názory,…
Při vytváření on-line marketingových kampaní si vždy klademe otázku, jak zajistit jejich nejvyšší efektivitu. V tomto článku přinášíme tip, jaký je rozdíl mezi cílením kampaní do mobilních aplikací…
Zajímalo by vás, kolik lidí žijících v jednotlivých státech, regionech, či městech má konkrétní zájmy? Pokud ano, tak vám může velmi snadno odpovědět Facebook a jeho funkce v Business Manageru Přehled…
Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více…
Před pár lety, když jsem chtěl něco zajímavého vykouzlit na Facebooku za propagaci, tak jsem musel hodně přemýšlet, jak to udělat, aby to bylo efektivní. Trápila mne absence…
Často se mě lidé ptají, proč zvolit online marketing, jako způsob propagace své firmy. A když, tak který nástroj používat, aby na tom neprodělali. Odpovědí je Google AdWords a Sklik.…
V předchozím článku o PPC reklamě, jsme si ukázali, jak správně strukturovat PPC reklamu pro weby, které jsou zaměřené na služby. A nyní jsou na řadě vaše e-shopy :-)…
Hledáte kvalitní rekvalifikační kurz? Je vám více než 18 let a máte minimálně středoškolské vzdělání (výuční list nebo maturitu)? Pak si vyberte jeden z profesionální kurzů vyučovaných v Praze. Pro mimopražské…