- 

Demografie na Facebooku: Přehled pro okruhy uživatelů

Zajímalo by vás, kolik lidí žijících v jednotlivých státech, regionech, či městech má konkrétní zájmy? Pokud ano, tak vám může velmi snadno odpovědět Facebook a jeho funkce v Business Manageru Přehled pro okruhy uživatelů.

A k čemu nám to v praxi bude?

Představme si například situaci, kdy jste si založili v Českých Budějovicích kamennou prodejnu s alkoholickými nápoji a rádi byste oslovili uživatele Facebooku, kteří se zajímají o alkoholické nápoje. Můžete jim tak velmi snadno dát prostřednictvím reklamy o sobě vědět. Ale nejdříve tyto uživatele musíte přes Facebook najít. 

Jako první je nutné se přihlásit do vašeho Business Managera a kliknout v navigační liště na Přehled pro okruhy uživatelů.

Posléze si vyberete Každý na Facebooku

U Místo začnete psát dané město, na které chcete cílit, v našem případě České Budějovice. Nezapomeňte odstranit předdefinové Spojené státy. 

Věk nechte 18 až všepohlaví také bude možnost vše.

A do Zájmy začnete vepisovat danou oblast zájmů....

--> Výsledkem je demografické rozdělení, které vám ukáže věk uživatelů a jejich rozdělení dle pohlaví. Největší skupina jsou Muži ve věku 25 - 34 let. 

Posléze úplně nahoře dáte tento okruh uložit a zvolíte si jeho název.

Po uložení se daný okruh propíše v menu do Okruhy uživatelů

A zde už vám ukáže Facebook kolik uživatelů se zájmy Alkoholické nápoje a žijících v Českých Budějovicích Facebook nalezl.

A co s těmito uživateli Facebooku? Pustíte na ně reklamu s vaší kamennou prodejnou v Českých Budějovicích :-) 

Jak nastavit efektivní placenou reklamu a využít demografické údaje pro její zacílení vás rádi naučíme na našem školení Facebook marketingu

Autor: David Šolc