Zajímalo by vás, kolik lidí žijících v jednotlivých státech, regionech, či městech má konkrétní zájmy? Pokud ano, tak vám může velmi snadno odpovědět Facebook a jeho funkce v Business Manageru Přehled pro okruhy uživatelů.
A k čemu nám to v praxi bude?
Představme si například situaci, kdy jste si založili v Českých Budějovicích kamennou prodejnu s alkoholickými nápoji a rádi byste oslovili uživatele Facebooku, kteří se zajímají o alkoholické nápoje. Můžete jim tak velmi snadno dát prostřednictvím reklamy o sobě vědět. Ale nejdříve tyto uživatele musíte přes Facebook najít.
Jako první je nutné se přihlásit do vašeho Business Managera a kliknout v navigační liště na Přehled pro okruhy uživatelů.
Posléze si vyberete Každý na Facebooku
U Místo začnete psát dané město, na které chcete cílit, v našem případě České Budějovice. Nezapomeňte odstranit předdefinové Spojené státy.
Věk nechte 18 až vše a pohlaví také bude možnost vše.
A do Zájmy začnete vepisovat danou oblast zájmů....
--> Výsledkem je demografické rozdělení, které vám ukáže věk uživatelů a jejich rozdělení dle pohlaví. Největší skupina jsou Muži ve věku 25 - 34 let.
Posléze úplně nahoře dáte tento okruh uložit a zvolíte si jeho název.
Po uložení se daný okruh propíše v menu do Okruhy uživatelů.
A zde už vám ukáže Facebook kolik uživatelů se zájmy Alkoholické nápoje a žijících v Českých Budějovicích Facebook nalezl.
A co s těmito uživateli Facebooku? Pustíte na ně reklamu s vaší kamennou prodejnou v Českých Budějovicích :-)
Jak nastavit efektivní placenou reklamu a využít demografické údaje pro její zacílení vás rádi naučíme na našem školení Facebook marketingu.
Autor: David Šolc