Různé kombinace remarketinových seznamů asi většina z nás používá pro své remarketingové reklamy. Vytvořené kombinace uživatelů, kteří přišli na učitou část webu a udělali/neudělali určitou akci, či přišli na více různých částí webu jsou naprostou nezbytností pro všechny online marketingové kampaně. Pokud budete chtít vědět vše o strategicích pro remarketing, stačí navštívit náš kurz internetového marketingua vše se podrobně dozvíte a vyzkoušíte.
V dnešním novém tipu si představíme zajímavou možnost, jak kombinovat seznamy diváků videí a seznamy návštěvníků z webu. Získáme tak ještě další zajímavé publikum, kterému můžeme zobrazovat reklamu v remarketingu.
Nejprve budeme potřebovat vytvořit publika návštěvníků webu a návštěvníky videa. Tyto seznamy vytvoříme ve sdílené knihovně -> publikum -> +vytvořit seznam. Zde si nejprve vytvoříme seznam návštěvníků z webu a posléze seznam typu uživatelé YouTube.
V dalším kroku si připravíme kombinaci z těchto seznamů. Kombinaci vytvoříme také ve sdílené knihovně -> publikum -> návštěvníci webu -> koho chcete do seznamu přidat -> vybrat vlastní kombinace. U vybraných cílových segmentů je potřeba vybrat seznamy diváků videí.
Nyní už jen vytvoříte libovolné kombinace s podmínkami a seznamy, které si vyberete.
Autor: Lukáš Pavelka