Nesrovnávejte se s ostatními, srovnávejte se nyní a v minulosti, tak uvidíte pokrok. Rozhovor s Julií Balas

Číst více

Splnil se mi můj sen a stala jsem se freelancerkou v online marketingu!

Číst více

Google Analytics III. - hierarchie

V prvním díle našeho seriálu jsme si vysvětlili první kroky pro základní nastavení systému Google Analytics. Máme tedy vygenerovaný kód, který jsme vložili do zdrojového kódu našeho webu. Máme…

Výběr povedených webů za květen 2014: Flat design

Minimalizmus a jednoduchost je dnes prostě moderní! Tohoto trendu se drží i giganti na poli softwaru jako Microsoft nebo Apple. Jako web-designeři bychom byli sami proti sobě, kdybychom se snažili…

Google Analytics II. – přehledy a metriky

V našem prvním článku jsme si názorně ukázali, jakým způsobem zprovoznit měření Google Analytics pro svůj web. Nyní je tedy správná chvíle seznámit se s jednotlivými metrikami a dimenzemi, které…

Google Analytics I. - vygenerování a implementace kódu

Rozhodli jste se začít využívat službu Google Analytics, založili jste si účet a nevíte odkud začít? Vysvětlíme si několik prvních kroků nutných pro základní nastavení. Je důležité poznamenat, že…

Responsivní framework: používat nebo ne?

Pomocí responsivního designu můžeme vytvořit webové stránky které se přizpůsobují velikosti okna prohlížeče, fungují na bázi tzv. "grid-based layoutu", pracují s media-query a umí měnit velikost obrázků. Tyto principy přebírají hotové…

10 tipů jak vybrat správný redakční systém

Výběr vhodného redakčního systému není lehký úkol. Bez jasně daných požadavků na redakční systém se snadno necháme zlákat funkcemi, které nikdy nevyužijeme. Co od redakčního systému vlastně očekávat?…

Google Alerts

Co je to Google Alerts? Jedná se o velmi efektivní nástroj, jak můžete hlídat co se kde o čem píše. Pokud např. potřebujete znát všechny weby, které se zmíní o vašem…

Náležitosti obchodních sdělení

... aneb vyhněte se spamu! Posíláte reklamní e-maily? Tak dávejte velký pozor, aby byly správně napsané dle zákona. Pokud je nemáte "legální", tak vám hrozí i několika miliónová pokuta.…

Sklik Přihlášení - reklama I.

Po založení vlastního e-shopu nebo webové stránky je pro vás důležitá propagace. V našem seriálu vám představíme různé služby, ve kterých můžete váš projekt efektivně propagovat. Jednou z možností jak…

Efektivní linkbuilding pro SEO

Co znamená linkbuilding? Jedná se o vytváření zpětných odkazů na váš web. Před pár lety, kdy ještě vyhledávače neuměly poznat kvalitní (přirozené odkazy) od těch umělých bylo velmi jednoduché…

Retargeting Sklik

22. ledna 2014 spustil Seznam.cz novou funkci Retargeting ve službě Sklik.cz. Na Primakurzy.cz Vám poradíme co je Retargeting, jak funguje a jak ho nastavit. Protože se jedná o čerstvou novinku,…

Google Panda

Co je Google Panda? Jedná se o algoritmus Googlu, který by měl trestat “nadmíru” optimalizované weby. Cílem Google Pandy je tedy eliminovat weby, které to přeháňějí s optimalizací. Jedná se…

Google Adwords kupón zdarma

Zvažujete nebo vytváříte PPC v Adwords? Pak právě pro vás připravil Google odměnu 1000 Kč. Stačí jen dobít kredit za 300 Kč a od Googlu dostanete 1000 Kč. Jak odměnu…

Komplexní školení Twitteru v Praze

Profesionálně vedené 8 hodinové ⭐⭐⭐⭐⭐ školení sociální sítě Twitter od Davida Šolce. Co se na našem školení komplexní Twitter naučíte?  Komunikovat s uživateli jasně a přitom velmi  stručně ve 140…

Rekvalifikační kurzy zdarma

Jste nezaměstnaní nebo chcete změnit vaší práci (obor) např. z důvodu hrozící výpovědi? Nemáte peníze na zaplacení rekvalifikačního kurzu? Využijte možnost získat kurz od Úřadu práce zdarma. Pokud si…

Školení MS Office

Chcete se naučit na špičkové úrovni kancelářské programy Microsoft Office? Přijďte na naše šesti denní školení od základů po pokročilé. Přihlášky posílejte na náš e-mail info@primakurzy.cz  Microsoft Office…

Odborná praxe pro mladé do 30 let

Podnikáte a potřebujete do své firmy více pracovních sil? Pak je tu pro vás program "Odborná praxe pro mladé do 30 let", který je financovaný prostřednictvím EU.  Program slouží…

Wireframe a grafický návrh webu

V minulém článku jsme si řekli, jak díky PPC reklamnímu systému Sklik nalézt správný obor pro vaše podnikání. Nyní jste se už rozhodli, který obor bude ten pravý…

Co je konverzní poměr a jak ho zvýšit

Konverzní poměr se počítá jako počet konverzí / počet návštěvníků webu * 100. Čím je procento vyšší, tím samozřejmě lépe.  U webů se službou může být konverzí  například: odeslaná…

Jak začít podnikat

Asi každý z nás měl v určité chvíli chuť začít podnikat. Někdo opravdu svůj byznys odstartoval a někdo zase o tom stále jen přemýšlí.  Důvodů proč nezačneme podnikat je celá řada.  K…