22. ledna 2014 spustil Seznam.cz novou funkci Retargeting ve službě Sklik.cz.
Na Primakurzy.cz Vám poradíme co je Retargeting, jak funguje a jak ho nastavit.
Protože se jedná o čerstvou novinku, určitě ho zařadíme do osnov našeho rekvalifikačního kurzu Internetový marketing .
Retargeting je v podstatě funkce založená na zapomatování určité URL, kterou uživatel navštívil. V praxi to funguje tak, že si na stránky
přidáte retargetingový kód, který si jednoduše vygenerujete ve službě Sklik.cz, nastavíte si seznam uživatelů pro které chcete reklamu cílit a tento
seznam přiřadíte do vybraných kampaní.
Projdeme nastavení Retargetingu v bodech:
- Nástroje - Retargeting
- Vygenerovat Retargetingový kód a posléze ho vložit na všechny své stránky před značku
- Vytvoření seznamu uživatelů
- Definice vytvořeného seznamu
- Přiřazení seznamu do kampaně
Retargetingem se budeme určitě podrobněji zabývat v našich článích na blogu..