Podívejme se dnes na kategorii Chování, která, jak z názvu plyne, monitoruje chování uživatelů našeho webu – zjednodušeně řečeno četnost a intenzitu jejich „výskytu“ na webu. Co nás tedy čeká…
Lokalita nám nabízí přehled ve formě mapy a pod ní číselných hodnot vztahujících se k jednotlivým lokacím. Na screenu 1 vidíte, že největší návštěvnost našeho webu primaautopujcovna.cz přichází z České republiky.…
Odkud jsou naši uživatelé a jakými jazyky mluví? Proč bychom se o tyto ukazatele vůbec měli zajímat a jak nebo v čem nám mohou pomoci? Jděte do sekce Cílové publikum >Geograficky…
Podívejme se na poslední podrubriku Cílového publika, Tok uživatelů. Je krásným znázorněním toho jak se uživatelé na našich stránkách pohybují a orientují. Při troše selského rozumu z ní můžeme odvodit…
Demografické údaje V sekci Demografické údaje se nachází tři kategorie: Přehled, Věk, Pohlaví. Přehled nám již tradičně nabízí souhrn všech těchto údajů, zatímco další dvě je separátně rozpracovávají.…
Záložka Cílové publikum je velmi rozmanitá a zajímavá. Obsahuje dvě hlavní rubriky – Přehled a Tok uživatelů – nabízejících široké spektrum informací o našich uživatelích. Můžeme si je rozfiltrovat například dle…
Léto je skoro za námi a tak jsme se rozhodli uspořádat další soutěž, tentokrát o typicky podzimní výhry. Studentský batoh se bude hodit nejen studentům, ale i komukoli, kdo se nebojí…
V minulém článku jsme se seznámili s tím, co je nutné zajistit, chceme-li měřit demografické údaje o našich uživatelích. Jak je tomu konkrétně se zmíněnou úpravou zdrojového kódu? Není to příliš složité.…
Nákup domény a výběr vhodného poskytovatele je důležitý krok při tvorbě webových stránek. Výběr ovlivňují různé faktory s kterými bychom měli počítat. Ať už velikost datového prostoru na serveru, kvalita…
Parallax efect není na poli tvorby webových stránek žádný nováček, přesto o tomto zajímavém prvku málokdo ví. Nabízí se tedy otázka, proč se Parallax efect tak málo používá? Asi proto,…
Sekce Cílové publikum v sobě skrývá hned několik záložek s velmi zajímavými a užitečnými metrikami. Obecně vzato nabízí informace o tom, kdo tvoří Vaše publikum, jak se toto publikum na vaše stránky…
Poslední ukazatele v rámci funkce V reálném čase, Události a Konverze, jsou relativně novou záležitostí. K čemu jsou dobré? Události Událostmi se rozumí například stažení položek, kliknutí na mobilní reklamy, používání Flash…
Ukazatele V reálném čase nám dokáží poskytnout mnoho užitečných informací. O tom jsme se již přesvědčili minule. Dnes je tady několik dalších tipů, co sledovat. Lokality Jak název napovídá,…
19. - 26. 6. 2014 Naši milí přátelé, máme velikou radost z toho, že nám stále zachováváte svou přízeň a že se neustále zvyšuje zájem o naše kurzy! Tuto radost si…
Zajímá vás, kolik lidí si právě teď prohlíží vaše stránky, odkud jsou, z jakých zdrojů na vaše stránky přišli nebo třeba jaké konverze provedli? Navštivte na kartě Přehledy v levém…
Věděli jste, že v přehledech Google Analytics si můžete trvale zvýraznit důležitá data a mezníky? Že ne? Je to jednoduché. Slouží tomu tzv. poznámky (Annotations). Zkusme si například označit den…
Pojďme na slíbenou praktickou ukázku toho jak si aktivovat a nastavit minule zmíněného „asistenta“ v Google Analytics, jinými slovy jak si vytvořit své vlastní upozornění. Je dobré vědět, že vlastní…
Co se skrývá v nabídce Informační události? Tato služba Google Analytics mi připadá velmi užitečná, považuji ji za jakýsi stručný a chytrý alarm, který upozorňuje na výraznější statistické odchylky (např.…
Podívejme se dnes na Panely podrobněji a vytvořme si vlastní Panel s názvem „Testovací panel“. - klikněte na volbu Panely (SCREEN 1) a podvolbu +Nový panel SCREEN 1 - chcete-li úplně…
Jak jsem již dříve slíbila, postupně si představíme jednotlivé funkce a panely v prostředí Google Analytics. Podívejme se na horní lištu, které v levém horním rohu vévodí logo Google Analytics a její…