Sekce Stav indexu poskytuje statistiky o URL adresách daného webu zaindexovaných Googlem za poslední rok. Zahrnuje pouze adresy URL spojené s ověřenou verzí daného webu (tak jak jste jej ověřili…
Pokud provozujete vícejazyčnou webovou prezentaci, nebo web(y), které jsou určené uživatelům konkrétní země (konkrétnímu jazyku), vyhledávač nemusí správně identifikovat tu pravou jazykovou mutaci. Aby se ve výsledcích vyhledávání…
Vyhledávání na webu využijete v případě, že používáte interní vyhledávání na stránkách – například bílé pole s lupou v pravém horním rohu na screenu 1. V této sekci Google Analytics zjistíte, co…
V minulém článku jsme si řekli co je to FTP a jak se na něj připojí uživatelé OS Windows pomocí Total Commanderu. Dnes se podíváme na FTP klient FileZilla…
(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Interní odkazy V této rubrice se nachází přehled odkazů v rámci vašeho webu. Nejedná se tedy o externí odkazy, které propojují váš web s jiným, ale o interní odkazy, které…
FTP, anglicky File Transfer Protokol slouží pro přenos souborů mezi počítači pomocí počítačové sítě. Abychom jej mohli využívat, potřebujeme FTP klienta který nám tento přenos umožní. Pomocí něj…
(Sekce Návštěvnost z vyhledávání) Jednoduchým a rychlým způsobem jak získat vzorek odkazů na vaše (nebo jakékoli jiné) stránky je zadání příkazu (operátoru) link: do vyhledávače Google v této podobě: link:www.vasestranky.cz. Pokud takovýto…
Tato sekce Google Analytics se zaměřuje na obsah vašeho webu, a to zejména ve vztahu k jeho uživatelům – napoví vám, jak s obsahem „naložit“ tak, aby splňoval právě jejich očekávání…
Sekce Vyhledávací dotazy poskytuje data o stránkách vašeho webu, které se nejčastěji objevovaly ve výsledcích vyhledávání. Týká se pouze organického vyhledávání, jakožto i celý nástroj Webmaster Tools. Jaké informace nám…
V Google Analytics můžete nově také zjistit, kolikrát a na jaká klíčová slova se vaše stránka zobrazila ve výsledcích vyhledávání, včetně průměrných pozic daných klíčových slov. Jediné, co je…
O důležitosti sociálních sítí v dnešní době není třeba pochybovat. A to ani z marketingového hlediska. Jak měřit vliv a efektivitu aktivit na nich? Podívejme se v Akvizici do záložky Sociální. Přehled…
Máte již svůj účet Webmaster Tools? Pokud ne, rozhodně si jej založte :) Byla by chyba připravit se o tuto jednoduchou a bezplatnou možnost jak podpořit viditelnost svých stránek pro…
Facebook je jedním z nejdůležitějších informačních kanálu, přes které můžeme propagovat webové stránky. Každý druhý uživatel internetu má dnes na Facebooku profil a mít webové stránky propojené s touto sociální sítí…
Nová funkcionalita Google Analytics umožňuje mít přehled nad náklady na jednotlivé placené kanály a tržbami, které se jich týkají. Prozatím je v beta verzi. Přehled Analýza nákladů by měl zachycovat…
Jak upravit URL pro účely trackování odkazů jsme si ukázali v minulém článku. Používá se k tomu Google Analytics URL Builder (Nástroj pro tvorbu adres URL). Vysvětlili jsme si, co…
Představili jsme si různé typy zdrojů (kanály) návštěvnosti webových stránek. Víme ale, jak fungují? Respektive, co udělat pro to, abychom si dokázali změřit například návštěvnost, kterou na náš…
Naučit se kódovat webové stránky během jednoho dopoledne je samozřejmě nemožné, prozradím vám ale pár tipů, jak se co nejrychleji zorientovat ve zdrojovém kódu. Předpokládejme, že již máte…
Po Cílovém publiku se postupně přenesme do další podstatné složky Přehledu Google Analytics, Akvizicí. Jak název napovídá, budeme se zde zabývat získáváním návštěvnosti pro náš web, tedy různými…
Na našich stránkách už „visí“ nové termíny obou našich rekvalifikačních kurzů. Září je až na jedno místečko plné, říjen se pomalu, ale jistě zaplňuje. Důvod k radosti a také další…
Technologie Budete-li vědět, jaké technologie používají vaši uživatelé, budete lépe schopni vyladit aktuální verze nebo zvážit možné další implementace. Chcete-li si ověřit, zda váš web vypadá dobře a je…