Technologie
Budete-li vědět, jaké technologie používají vaši uživatelé, budete lépe schopni vyladit aktuální verze nebo zvážit možné další implementace. Chcete-li si ověřit, zda váš web vypadá dobře a je plně funkční na všech prohlížečích, stačí zabrousit pro informace na http://browsershots.org/ a tam vložit URL vašeho webu. Je dobré mít také přehled o tom, jakou měrou uživatelé přecházejí od prohlížečů a aplikací pro počítače na mobilní zařízení. Podle toho lze dobře plánovat další strategie a rozvoj. Na screenu 1 porovnáváme stav července 2013 a července 2014. Můžeme zřetelně vidět, že zatímco prohlížeči Chrome mezi našimi uživateli stoupla popularita na dvojnásobek, Firefox si udržuje podobnou hladinu a Safari výrazně klesá.
Mobily
Stejně jako přehledem technologií se můžeme pro naše další kroky inspirovat přehledem mobilních zařízení, která naši uživatelé používají (velikosti obrazovek barevné režimy obrazovek, značka, model a marketingový název mobilního zařízení atd.), různé parametry naleznete v rozbalovací liště sekundárních dimenzí (volba Uživatelé, viz screeny 2, 3, 4).
Podíváme-li se na screen 5, zjistíme, že největší oblíbenost zaznamenávají produkty firmy Apple – iPhone, iPad – jejichž počet se oproti minulému roku zhruba zdvojnásobil. Ze screenu 6 zase vyčteme, že přesto, že stále vedou přístupy ze stolních počítačů a laptopů, nestoupají na počet tak výrazně jako mobily a tablety, které zaznamenaly více než 100% nárůst. Zároveň došlo i k výraznému zlepšení (=poklesu) míry okamžitého opuštění stránek a prodloužení doby strávené na stránce (screen 6).
Takovým výsledkům by byla chyba neodpovědět v podobě responzivního designu stránek (screeny 7, 8 – responzivní zobrazení na mobilu s iOS), nebo např. tvorbou aplikace pro usnadnění objednávání dodávek z mobilních telefonů a tabletů.