V Google Webmaster Tools v záložce Další zdroje nalezneme několik dalších užitečných kategorií. Pojďme navázat na předchozí tři články a blíže se seznámit i s ostatními nástroji:
Adresář míst Google
Jde o záložku, pod kterou se skrývá přístup ke službě Moje firma na Googlu. Pomocí služby Moje firma vytvoříte své firmě online identitu a zároveň rovnou i stránku na Google+. Služba je cílená na malé a střední podniky, měla by jim pomoci snadno a rychle spravovat svoji online prezentaci na Google a tím i budovat lepší vztahy se zákazníky. Díky službě Moje firma mohou firmy z jednoho místa spravovat a aktualizovat firemní informace na vyhledávači Google (screen 1), mapách Google (screen 2) a profilu Google+ (screen 3). Navíc s aplikací Moje firma pro Android i iOS mohou spravovat informace kdykoli a odkudkoli.
Google Merchant Center
Pokud se registrujete do Google Merchant Center a vaše registrace bude Googlem schválena, získáte možnost prezentovat produkty vašeho e-shopu v rámci vyhledávání na Google. Konkrétně se jedná o rámeček s detaily produktů v pravé horní části stránky vyhledávání na Google (- Internet), kde se zobrazují výsledky z Google nákupů (screen 4) a zároveň o vyhledávání v Google – Nákupy (screen 5). Díky tomu si zvyšujete šanci na přilákání potencionálních kupujících. Podrobný postup naleznete v průvodci pro začátečníky a také zde.
Page Speed Insights
Již víme, že v Google Analytics existuje sekce Chování --> Rychlost webu, kde zjistíme jak dlouho se načítají jednotlivé stránky webu, též v porovnání s průměrem celého webu apod. V podsekci s názvem Návrhy na zvýšení rychlosti webu se pak setkáte s návrhy, které by vám měly pomoci zrychlit načítání stránek. Tytéž návrhy nabízí i Google Webmaster Tools právě zde v Page Speed Insights (screen 6).
Posledním nástrojem v sekci Další zdroje je Vlastní vyhledávání, na které se zaměříme v příštím článku.