Dnes si ukážeme a vysvětlíme její použití v Adwords.
Princip používání je stejný. Do inzerátu se vloží proměnná {keyword:nějaké slovo}, kdy se v inzerátu místo slova v závorce uživateli ukáže to klíčové slovo, které inzerci vyvolalo.
Tím se vyhledávané klíčové slovo v inzerátu ztuční a zaujme uživatele.
Mezi používáním dynamické proměnné v Adwords a v Skliku je pár rozdílů. Adwords nabízí více možností, jak ovlivnit velikost písmen v závislosti na zápisu proměnné {keyword:}. Zatímco v Skliku lze zápisem docílit toho:
KeyWORD - všechna slova budou začínat velkým písmenem a poslední slovo bude celé velkými písmeny
KEYWord - první slovo bude velkými písmeny a všechna následující slova budou začínat velkým písmenem
KEYword - první slovo bude velkými písmeny a všechna následující slova budou malými písmeny
Zajímavou a užitečnou funkcí je přidání odpočtu do titulku či popisku. Můžeme tak uživatele informovat o tom, že např. slevová akce potrvá už jen pár hodin nebo že poštovné zdarma končí za 3 dny. Jak na to?
Stačí v řádku pro nadpis nebo v jednom z popisných řádků použít klávesovou zkratku (pravé)alt+b a zvolit možnost Odpočet.
Poté je třeba určit, kdy má odpočet končit a kolik dní před zahájením odpočtu má být inzerát spuštěn.
V rozšířených možnostech je potřeba navolit jazyk, ve kterém se mají slova - dny,hodiny a minuty zobrazovat.
Aby mohl být inzerát s odpočtem spuštěn, musí být v sestavě spuštěný ještě jeden inzerát bez odpočtu, aby mohla být inzerce aktivní i v okamžiku, kdy inzerát s odpočtem skončí.