- 

Jak používat dynamiku v inzerátech na Adwords

V minulém článku jsme si vysvětlili, jak používat proměnnou {keyword:} na Skliku.

Dnes si ukážeme a vysvětlíme její použití v Adwords.

Princip používání je stejný. Do inzerátu se vloží proměnná {keyword:nějaké slovo}, kdy se v inzerátu místo slova v závorce uživateli ukáže to klíčové slovo, které inzerci vyvolalo.

Tím se vyhledávané klíčové slovo v inzerátu ztuční a zaujme uživatele.

Mezi používáním dynamické proměnné v Adwords a v Skliku je pár rozdílů. Adwords nabízí více možností, jak ovlivnit velikost písmen v závislosti na zápisu proměnné {keyword:}. Zatímco v Skliku lze zápisem docílit toho:

  • aby všechna písmena byla malá
  • aby první slovo mělo velké počáteční písmeno
  • nebo aby všechna slova měla velká počáteční písmena

Adwords nám nabízí ještě možnosti navíc:

KeyWORD - všechna slova budou začínat velkým písmenem a poslední slovo bude celé velkými písmeny

  •  můžeme použít v případě, pokud jsou klíčovými slovy (které spouštějí inzerci) konkrétní názvy značek např. Škoda OCTAVIA

KEYWord - první slovo bude velkými písmeny a všechna následující slova budou začínat velkým písmenem

KEYword - první slovo bude velkými písmeny a všechna následující slova budou malými písmeny

Dynamický odpočet

Zajímavou a užitečnou funkcí je přidání odpočtu do titulku či popisku. Můžeme tak uživatele informovat o tom, že např. slevová akce potrvá už jen pár hodin nebo že poštovné zdarma končí za 3 dny. Jak na to?

Stačí v řádku pro nadpis nebo v jednom z popisných řádků použít klávesovou zkratku (pravé)alt+b a zvolit možnost Odpočet.

Poté je třeba určit, kdy má odpočet končit a kolik dní před zahájením odpočtu má být inzerát spuštěn.

V rozšířených možnostech je potřeba navolit jazyk, ve kterém se mají slova - dny,hodiny a minuty zobrazovat.

 

Aby mohl být inzerát s odpočtem spuštěn, musí být v sestavě spuštěný ještě jeden inzerát bez odpočtu, aby mohla být inzerce aktivní i v okamžiku, kdy inzerát s odpočtem skončí.