Zaměřeno na praxi! Vytvoření reklam v Google podle praktického zadání

Co se od našeho kurzu Manažer pro internetové projekty velice často očekává? Je to praxe. A proto se snažíme vrchovatě uspokojit potřeby našich studentů.

Všichni si vyzkouší množství úkolů z odvětví webové analytiky, nebo vymýšlí i projekt zaměřený na optimalizaci webu (SEO). Ovšem, jedna z nejzásadnějších věcí na kurzu jsou PPC reklamy.

Pokud bychom s Davidem o reklamách jen vyprávěli, bylo by to bezpochyby fajn, ale my chceme pro studenty více. Díky dlouholeté praxi víme, že bez praktické zkoušky a opravy se reklamy nelze opravdu kvalitně naučit. A navíc ještě “proteče” mnoho finančních prostředků zbytečně.

Chceme se odlišovat od ostatních vzdělávácích společností, a všechny reklamy si hezky zkoušíme prakticky na reálných případech. Možná jste na našem blogu zaznamenali minulý článek  Jak vypadá praxe našich studentů?.

V předchozím článku bylo mnohé řečeno, ovšem ukázky byly jen pro vyhledávací síť Seznam.cz.

Nyní mám připravenou další várku ukázek, ale z vyhledávací sítě Google.

Nejen, že si vyzkouší studenti reklamy v nástroji Google Ads vytvořit, ale také mohou rovnou vidět reálný náhled a především výsledky přímo v systému.

V učebně se vždy zdvihne velká vlna radosti, když někdo už vidí svou reklamu a mapuje, že se mu na reklamy kliká a rovnou i vidí kolik to stojí. Navíc je super, že lze uplatnit vše, co jsme na kurzu říkali a zkoušeli.

Nebojte, kredit je na nás :-).

Zadání bylo tradičně “chutné”. Cílem bylo zpracovat reklamu pro uživatele, kteří vyhledávají konkrétní produkty jako rumy Don Papa, Legendario, či whisky Johnie Walker.

A jak vše dopadlo už můžete vidět v ukázkách níže.

Začínáme medovým Jackem Daniels

Reklama na nápoj Johnie Walker

Krásná ukázka reklamy na rum Legendario

Určitě se nezapomeňte podívat na termíny kurzu digitálního marketingu, aby Vám něco neuniklo.

Lukáš Pavelka