Sekce Cílové publikum v sobě skrývá hned několik záložek s velmi zajímavými a užitečnými metrikami. Obecně vzato nabízí informace o tom, kdo tvoří Vaše publikum, jak se toto publikum na vaše stránky dostalo, jeho věrnost a interakci. Zjistíte, kdo tito lidé jsou a jak se liší jejich chování podle jednotlivých atributů (věk, pohlaví, zájmové kategorie). Pomocí těchto informací o uživatelích pak můžete vylepšit strategie svých reklamních kampaní.
Abyste však mohli takového informace získávat, je nutné zajistit několik věcí:
- zajistit, aby měřící kód Google Analytics podporoval inzerci v reklamní síti. Podrobný návod k úpravě měřícího kódu naleznete zde
- aktivovat Demografické přehledy a přehledy zájmůpřímo v rozhraní Google Analytics. V sekci Cílové publikum rozbalte záložku Demografické údaje a v ní klikněte na Přehled. Zobrazí se Vám stránka s tlačítkem Aktivovat.Není-li měřící kód správně upraven, po kliku na tlačítko Aktivovatbudete k jeho úpravě znovu vyzváni. Až tak učiníte, doporučuji kliknout na Ověřit měřící kód . Pokud se ověření platnosti nepodaří, objeví se Vám tato stránka znova. Když si však jste jisti, že kód je správný, můžete Přeskočit ověření :)
- aktualizovat své zásady soukromí tak, aby odpovídaly zásadám pro inzerci v reklamní síti (zveřejnit tyto informace ve svých zásadách o ochraně soukromí)
Po splnění výše vyjmenovaných kroků by se měly údaje v přehledech objevit do 24 hodin.