S čím může pomoci?
Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se stát, že najednou odhalíte neočekávané změny v počtu kliknutí, nebo v nákladech. Budete se ptát proč.
Díky přehledu také zjistíte, co se v účtu pravidelně mění, i ve chvíli kdy výkon nekolísá.
Jak se k tomuto přehledu dostanete?
V Google AdWords najdeme přehled pod kartou “Dimenze”. Cesta k požadovaným informacím Dimenze -> Zobrazit -> Největší změny.
Přehled se používá na úrovni všech online kampaní.
Nezapomeňte vždy nastavit časové období, za které chcete tento on-line přehled získat.
Co interpretují jednotlivé položky?
Proč je dobré tyto změny také sledovat?
Máte spuštěných několik kampaní a každá z nich obsahuje několik reklamních sestav, kde je sledování všech metrik poměrně časově náročné. Díky přehledu s největšími změnami může rychle zjistit, kde se udály největší změny a pak se zaměřit na jejich přesnou analýzu. Zrychlíte a zefektivíte tak vaši práci s PPC reklamami.
Bez kvalitního vyhodnocování nebudou mít online kampaně tu správnou výkonnost a efektivitu. Pokud se chcete dozvědět ještě více informací o vyhodnocování, navštivte náš kurz internetového marketingu.
Autor: Lukáš Pavelka