- 

Používáte přehled největších změn v Google AdWords?

S čím může pomoci?

Velmi snadno zjistíte, jaké změny v účtech nastaly. Může se stát, že najednou odhalíte neočekávané změny v počtu kliknutí, nebo v nákladech. Budete se ptát proč.

Díky přehledu také zjistíte, co se v účtu pravidelně mění, i ve chvíli kdy výkon nekolísá.

Jak se k tomuto přehledu dostanete?

V Google AdWords najdeme přehled pod kartou “Dimenze”. Cesta k požadovaným informacím Dimenze -> Zobrazit -> Největší změny.

Přehled se používá na úrovni všech online kampaní.

Nezapomeňte vždy nastavit časové období, za které chcete tento on-line přehled získat.

Co interpretují jednotlivé položky?

  • Změna klíčových slov - počet změn (přidání, smazání) u klíčových slov, které se staly za sledované období.
  • Změna stavu - zobrazuje počet změn stavu (například pozastavení klíčových slov)
  • Změna cílení - celkový počet změn cílení (například zavedení jazykového cílení nebo cílení na země)
  • Změny reklam - jedná se o provedné změny u reklam (například přidání či smazání reklamy)
  • Změny sítě - informace o změnách v síti (například přidaných partnerských webů ve Vyhledávací síti)

Proč je dobré tyto změny také sledovat?

Máte spuštěných několik kampaní a každá z nich obsahuje několik reklamních sestav, kde je sledování všech metrik poměrně časově náročné. Díky přehledu s největšími změnami může rychle zjistit, kde se udály největší změny a pak se zaměřit na jejich přesnou analýzu. Zrychlíte a zefektivíte tak vaši práci s PPC reklamami.

Bez kvalitního vyhodnocování nebudou mít online kampaně tu správnou výkonnost a efektivitu. Pokud se chcete dozvědět ještě více informací o vyhodnocování, navštivte náš kurz internetového marketingu.

Autor: Lukáš Pavelka