Všichni online markeťáci, kteří pracujeme s Heurekou jsme se potkali s faktem, že nemáme spárované produkty v detailu produktu. Toto nás může brzdit v získávání více konverzních akcí. Nejprve si řekněme, k čemu…
Tento článek je zaměřený pro všechny, kteří spravují eshop a využívají Zbozi.cz, protože se podíváme na to, jak funguje párování produktů. Toto párování je důležité z hlediska vaší visibility v porovnávači.…
Zbožový srovnávač Heureka.cz asi není potřeba dlouze představovat. Pro uživatele je to oblíbený web, kam chodí vybírat produkty a pro markeťáky je to cenný zdroj návštěv a hlavně konverzí. V…
V jednom z minulých příspěvků jsem popisoval klady a zápory srovnávačů cen. Pod odkazem si můžete připomenout článek o zbožových srovnávačích. V současném článku si povíme více o strategiích, kterými se můžeme…
Na současném on-line trhu v České republice patří zbožové srovnávače mezi největší zdroje návštěvnosti a také konverzí. Většina z nás asi zná dva největší srovnávače v ČR - Heureka.cz a Zbozi.cz. Uživatelé, kteří…