- 

Výpočet CTR v PPC reklamách

Jak na výpočet CTR.

Anglicky tato zkratka znamená Click Through Rate a je definována v PPC tímto vzorcem:

Počet kliků / počet zobrazení reklamy *100%

Tedy pokud by vaše PPC reklama zaznamenala 10 kliknutí a přitom bylo 100 zobrazení, tak by CTR bylo 10%. 

Tip od nás:  Chceš se opravdu naučit internetový marketing? Tak pak se podívej na tento 130 hodinové  školení online marketingu  od Davida Šolce. 320+ recenzí.

Jaké je optimální CTR vaší reklamy?

Na toto defakto neexistuje žádná odpověď. Pokud do inzerátu uvedete "lákadla", která ale nemusí být úplně pravdivá, například doprava zdarma, zajímavý dárek či jiné, ale pravdivá informace na e-shopu bude ta, že doprava zdarma bude nad 1 000 Kč, dárek naprosto nehodnotný, tak sice můžete mít vysoké CTR, ale o to menší pak konverzní poměr. A to se bohužel nevyplácí.

Cílem je, aby to co člověk zadá jako vyhledávací dotaz se vždy objevilo v inzerátu a navíc uvedete nějaké výhody, či například cenu produktu. Vyhnul bych se tedy v inzerátu informacím, které mohou být zavádějícící.