Provedeme vás různými zákoutími měření webových stránek a e-shopů. Od jednoduchého, až po velice složité měření. Navíc si vše můžete rovnou zkoušet.
Zobrazit celou osnovu kurzuCena s 21% DPH16 000 Kč
20 000 Kč
Jedná se o 100% obsahově stejný kurz, jako u prezenční formy studia, kde však musíte být fyzicky přítomni. U distanční formy je tomu opačně, čas a tempo studia si určujete vy sami. Videa jsou předtočená a lze se k nim kdykoliv opakovaně vracet. Na jeho zpracování do maximální praxe jsme si dali velmi záležet. Tato forma není akreditována, tedy nelze na ní čerpat jakýkoliv dotační program.
Zatím nejlepší kurz, který jsem kdy absolvoval. Přinesl mi nejvíce praktických dovedností. Lepší než nějaké klasické školení, kde každý mluví jen o zkušenostech a neukáže nic praktického.
Můj první distanční kurz, ale celkově již čtvrtý nebo pátý od Primakurzy.cz. Už ani nehledám alternativy, je to jistota získaní znalostí, které potřebuji, navíc mnohem obsáhlejší, než jsem čekala. S 2 dětmi na prvním stupni v době covidové pro mně ideál - volná hodinka pro učení tady, za 2 dny zase 2 hoďky tam. Lekce si pustím, když mám čas a klid, žádný stres z časového omezení nebo že mi něco uteče a už to nechytnu. Videa jsou srozumitelná, všichni lektoři výborně vysvětlují, praktické úkoly na závěr každé sekce. Moc doporučuji všem, kteří chtějí porozumět tomu, co a jaké data lze měřit na webu, jak je analyzovat a na základě toho následně vylepšovat web dle svých cílů.
Kurzů jsem navštívil dost, ale tento mě dal mnohem více než těch povinných 20% nových informací jako ty ostatní. Kurz byl věcný, praktický a srozumitelný. Jak David tak Verča super přístup. Takže jakmile bude možnost určitě navštívím znovu a všem doporučuji.
Díky kurzu Webová analytika jsem si uvědomila, že tohle je naprostý základ pro ty, kteří mají své weby... Hodně mi to pomohlo a věřím, že díky tomu získám přehled o návštěvnících mého webu a jak se na něm chovají... díky moc.
Po návštěvě dvou kurzů na Primakurzy jsem tak trošku očekával, že nebudeme odbyti základním infem a že si opět rozšířím znalosti ve vodách všech těch internetů. Rozsah a hloubka mě opět zaskočily (velice mile) a já denně krom hlavy jak pátrací balón chodil domů přemýšleje u jakého z mých klientů bych nově nabyté znalosti mohl nasadit. David je naprostý profík a to samé Verča, která s námi strávila poslední dva dny. Ve zkratce - s Google Tag managerem jde změřit opravdu téměř vše a i kdybych strávil hodiny u tutoriálů, nepochopím to tak snadno a rychle jako tady. Důkazem toho je Google D… Zobrazit více
Kurz byl úžasný! Už jsem pravidelný návštěvník kurzů a vždycky odcházím s tolika novými nápady, že jsou z toho potom všichni v práci na nervy :D Naučil jsem se vše, co jsem očekával, se spoustou příjemných triků navíc. Ukázky na reálných příkladech a možnost si vše na kurzu rovnou vyzkoušet, je úžasné! Davidovi a Verči dávám hodnocení na 1000% procent a těším se na další kurz
Tak toto byl můj 4tý kurz u primakurzů. Naprostá spokojenost. David Šolc opět profesionál ve svém oboru. Kdo mě velice mile překvapil byla Verča, která je naprosto perfektní školitelka. Na primakurzy nedám dopustit. A určitě se zůčastním zase. Trochu ke kurzu samotnému: webová analytika je skvělý nástroj k pochopení toho co na vašem webu funguje a co naopak návštěvníky odrazuje.
Začínáte pracovat s Google Analytics a nebo jste mírně pokročilý uživatel? Tak právě pro vás jsme připravili tento 40hodinový kurz plný webové analytiky.
Webová analytika patří mezi velmi zajimavou, ale relativně náročnou oblast digitálního marketingu. O to více je tedy nutné se jí věnovat. Nelenili jsme tedy a připravili jsme pro vás na trhu unikátní kurz z hlediska obsahu i rozsahu, který vás provede všemi podstatnými body webové analytiky. Dávno jsou pryč doby, kdy se lidé věnovali pouze Google Analytics. Nyní je také nutné se vyznat i v nástroji Google Tag Manager, ovládnout dokonale reporting v nástroji Google Data Studio či ohlídat web s ohledem na Google Search Console. Všechny tyto nástroje jsou pro správné nastavení Google Analytics naprosto nezbytné. Tedy náš koncept školení pokryje všechny tyto čtyři nástroje a díky tomu zmonitorujete téměř vše podstatné, co se na webech děje.
Pokud se obáváte, že něco na kurzu byste nestihli pochopit, tak jsou vaše obavy zbytečné. Veškerá problematika je opravdu do detailu natočena pro vaše zopakování.
Krátké představení nástrojů, které budou osnovou školení
Google Analytics - nástroj webové analytiky, ve kterém dokážete vyhodnotit chování uživatelů na vašem webu a mnoho dalšího.
Google Tag Manager - nástroj, díky kterému nastavujete měření akcí uživatelů na vašem webu a dané výsledky se posléze odesílají do Google Analytics. Můžete však i implementovat různé typy kódů, jako jsou remarketingové, konverzní či mnoho dalších a odesílat si do těchto kódů různé proměnné hodnoty. Tedy odpadne vám nutnost "prosit" vašeho webaře o jejich nasazení na web.
Google Data Studio - zapomeňte na nudné reporty v Google Analytics. Data z Google Analytics a dalších nástrojů odešlete pohodlně do tohoto nástroje a budete mít krásné přehledy.
Google Search Console - nástroj, který zhodnotí jak na tom váš e-shop či web je s ohledem na kvalitu pro vyhledávač Google. Pokud si tento nástroj propojíte s Google Analytics, tak získáte informace například o organických klíčových slovech.
Pro koho je toto školení webové analytiky vhodné?
- pro marketingové pracovníky;
- pro PPC specialisty, kteří chtějí posunout monitoring svých kampaní o podstatný kus dál a chtějí si například vytvářet velmi pokročilé remarketingové seznamy na základě chování lidí na webu;
- pro každého, kdo má webovou stránku či e-shop a chce vědět a prakticky se naučit měřit do detailu výkonnost webu či e-shopu.
Pro koho školení vhodné není
- IT specialisty
- pokročilé webové analytiky, kteří téměř denně používají Google Analytics či implementují pokročilá měření přes GTM či další nástroje
Google Analytics
Google Tag Manager
Google Data Studio
Google Search Console
David je patronem a zakladatelem projektu “Primakurzy.cz” - vzdělávacího centra v oblasti IT a také majitelem digitální agentury PrimaFuture.cz s.r.o. V oblasti online marketingu má více než desetiletou praxi.
Sledují nás tisíce uživatelů
Naše sociální sítě a skupiny, které jsme vybudovali
PrimaKurzy.cz 8700+ sledujících
PrimaKurzy.cz 1300+ sledujících
PrimaKurzy.cz 2000+ odběratelů
PrimaKurzy.cz 500+ sledujících
Sociální sítě 9300+ členů
PPC reklamu 6 000+ členů