Akreditovaný program Manažer pro internetové projekty již za dobu své 7leté existence absolvovalo více než 1 500 studentů. Mezi nejčastější klienty patří pracovníci marketingu, obchodu, administrativní pracovníci, majitelé firem, OSVČ, IT pracovníci, maminky na mateřské, ale také i klienti, kteří chtějí úplně změnit své současné povolání a pracují nyní v úplně jiných oborech.
V minulých měsících se u nás rozhodlo studovat online marketing mnoho významných manažerů a majitelů velkých společností. Jejich poslání je jasné, chtějí se velmi dobře naučit oblast online marketingu a porozumět tak práci svého digitálního týmu.
Jedním z nich byla v červnu i spolumajitelka jednoho z předních hráčů na trhu s ojetými vozy v České republice, společnosti Davo Car, Kateřina Vojtěchová. A i jí jsem požádal, aby nám napsala pár vět, jak se jí u nás líbilo :-)
Proč jsi se rozhodla studovat právě náš kurz?
Volbou k rozhodnutí absolvovat kurz byla potřeba a chuť získat odborný pohled na problematiku on-line marketingu, pro mne do té doby neznámého oboru. Na kurz Manažera pro internetové projekty jsem vstupovala téměř jako tabula rasa; pouze s elementárními znalostmi z oblasti online marketingu.
Jak se Ti líbil kurz?
Kurz mi vyhovoval jak z pohledu širokého záběru osnovy kurzu, tak výběrem zkušených lektorů. Měli jsme možnost zažít různé styly výuky a různé pohledy lektorů. Osobní náhled vyučujících z praxe mi pomohl podívat se na danou problematiku mého oboru z trochu jiného úhlu.
Která z problematik online marketingu Tě nejvíce zaujala?
Mně osobně se zalíbil remarketing. Vnímám ho jako nástroj, s jehož pomocí můžeme elegantně, nenásilnou formou s příhodným zacílením, ovlivnit své klienty. Ať již stávající, tak i ty, kteří s nákupem našeho zboží či služby z jakéhokoliv důvodu váhají. Remarketing tak podporuje důvod-cestu, proč si mají zákazníci v moři konkurence vybrat právě naši společost.
Jak chceš získané znalosti využít právě ve tvé společnosti?
Marketing mě dlouhodobě baví a snažím se vypomáhat týmu v oblasti kreativních nápadů a zvyšování povědomí o naší firmě. Ale časy se mění a jedno je propojeno s druhým, a proto bylo otázkou času, kdy proniknu i do světa on-line.
Nástroje on-line marketingu používáme díky zkušenému kolegovi již dlouhodobě. Mimochodem i on je úspěšným absolventem Prima Kurzů. A díky tomu, že i já mám nyní tyto odborné znalosti, můžeme danou problematiku řešit více do hloubky a týmově vymýšlet, jak i mé znalosti využít v tomto oboru.
Jaký jsi byla spokojena s přístupem lektorů?
Skvělý a přátelský. Všichni lektoři, které jsme měla možnost během výuky poznat, mají dostatek zkušeností, lidský přístup a trpělivost vysvětlovat znovu a jinak dané téma.
Doporučila bys kurz i ostatním zájemcům?
Jednoznačně ano! Myslím, že všichni absolventi PRIMA KURZŮ, se mnou budou souhlasit v tom, že je kurz velkým přínosem. Ať již pro začátečníky, jako jsem byla já, nebo pro zkušenější marketéry, kterých v rámci zrovna mého kurzu byla většina. Marketing je neustále rostoucí a pulzující oblast, kde se neustále něco mění a vyvíjí, a kde s každým dnem přichází možnost zdokonalit se a pracovat na zlepšení.
Děkuji moc za rozhovor a ať se Tobě i společnosti Davo Car daří :-)
Autorem rozhovoru: David Šolc