- 

Digitální garáž Google - základní pohled na online marketing

Rozhodl jsem pro vás otestovat projekt od Googlu s názvem Digitální Garáž. Tento projekt má za úkol dostat do povědomí lidí online marketing.

Celý program jsem absolvoval, získal certifikát a nyní sepsal, co vše tento program obnáší a co vám přinese.

Kdo Digitální garáž využije?

Google chce rozšířit znalosti z oblasti digitálního marketingu mezi širší spektrum uživatelů. Od jednotlivců, které téma zajímá až po podnikatele, kteří mohou využít internet ve prospěch svého byznysu.

Při výuce projdeme všemi tématy v online marketignové sféře - od vyhledávací sítě, přes obsahovou síť, videoreklamy, ale i mobilní aplikace, e-mailový marketing až k sociálním sítím. Google tedy v Garáži nabízí přesah znalostí v různých oborech, není striktní zaměření pouze na Google.

S chutí do začátku

Nejprve je potřeba se přihlásit, následně vyplnit krátkou registraci, dále po vás bude Google chtít vyplnit proč chcete absolvovat Garáž a jaké máte cíle. Toto lze přeskočit a dostanete se přímo na seznam témat.

Struktura projektu

Dohromady je zde 26 témat, které jsou rozděleny do různých cílů výuky. Celkově musíte absolvovat 106 lekcí. Za každé téma, které splníte získáte takzvazný “odznak”. Pokud získáte všech 26 odznaků, můžete přistoupit k závěrečnému testu a obdržet tak certifikát.

 
Odznaky Digitální garáž

Vždy to funguje tak, že máte k dané lekci edukační video, které si projdete a po každé lekci vyplníte krátký a jednoduchý testík. Na konci každého tématu je souhrnný test, za jehož úspěšné vyplnění dostanete výše zmíněný "odznak".

K tématům se můžete libovolně vracet.

Časová náročnost

Záleží, jak podrobně chcete Garáž procházet. Pokud budete sledovat všechna videa a samozřejmě vyplňovat testy, vyčleňte si aspoň 15 hodin čistého času. 

Má smysl Digitální Garáž absolvovat?

Odpověď je jednoduchá - ano, protože získáte základní komplexní pohled na digitální marketing. Dodal bych také velké ALE. Lekce jsou příliš obecné. Tedy nečekejte pohled do hloubky, který je pro zvládnutí online marketingu naprosto nezbytný. Na našem 130 hodinovém  kurzu internetového marketingu, mimochodem jedná se o nejvíce hodnocené školení digitálního marketingu v Česku s více než 170 recenzemi vás celou problematiku bez problémů naučíme. Navíc budete připraveni na monohem prestižnější certifikace Google AdWords a Google Analytics.


p. s. níže ukázka zmiňovaného certifikátu :-)

Autor: Lukáš Pavelka